Luna, Floor, Mickey, Spike, Monique2, Seda, e.a.

Hoi meiden,

Ik zie nergens bekende namen dus ik doe het maar zo. 'Nieuwe' meiden zijn natuurlijk ook altijd welkom om te reageren!

We moeten 7 mei voor de laatste samenlevingstest om te bevestigen dat mijn slijm vijandig is en dat het sperma daardoor doodgaat. We zijn inmiddels over de schok heen dat mijn man veel te weinig zaad heeft en hebben onze hoop nu gevestigd op IUI of IVF. 1 juni heb ik nog een HSG om 'het boeltje voor de zekerheid'door te spoelen. De wachttijd voor een IUI of IVF behandeling is een half jaar dus dan zouden we eind van het jaar pas aan de beurt zijn. Dit zit me momenteel erg dwars. Dat het niet op de natuurlijke manier lukt daar heb ik me bij neergelegd dat is nu eenmaal niet anders maar dat wachten....pfffffffffffff! We hebben nu wel zoiets van gaan met die banaan! (hihi)
Gelukkig hebben we een fijne gyneacoloog die van opschieten houdt (qua onderzoeken in ieder geval) dus daar hebben we onze hoop maar op gevestigd.

Hoe is het met jullie? Heb ik belangrijke dingen gemist?

Liefs Inge

Hoi !

Dat is ook toevallig zeg, ik kwam net even checken en ineens staat je berichtje hier ! Ik kan me voorstellen dat jullie het allemaal ontzettend lang vinden duren. Voor ons gevoel zijn we al zo lang bezig he? Iedere maand maar weer wachten en nu dan ook nog te horen krijgen dat het nog wel een half jaar duurt voordat de 1e behandeling gestart wordt. Het voelt zo oneerlijk, je bent zo machteloos. Ik hoop echt dat jullie gyn de druk op de ketel houdt en jullie toch als het even kan wat eerder kan "plaatsen". Slecht teken he die wachtlijsten? Betekent dat er zoveel meer mensen in hetzelfde schuitje zitten. Misschien een schrale troost. Maar ondertussen ben je maar aan het rekenen, nog een half jaar wachten. Positief denken en het is gelijk raak, dan nog weer eens 9 maanden wachten. Wachten, wachten, wachten ! Pfffff, ik voel erg met jullie mee hoor.

Wij zijn nog druk aan het klussen, ondertussen dag 23. Tempen doe ik nog niet, wel heb ik vorige week wat draderig slijm gespot wat duidt op de juiste klustijd ;-)). Hopenlijk is deze cyclus weer normaal zoals ie voor de curettage was, ik word gek als het weer 9,5 week duurt. Liever word ik natuurlijk helemaal niet meer ongi, maar ik ben zelfs al blij als mijn cyclus weer gereduceerd wordt naar ca. 30 dagen.

Nou meisie, ik kruip mijn bedje in. Tot mails !

Liefs,
Luna

Hai die Inge,

ik hoop dat alles goed met je zal verlopen! het is je wel gegund.
met mij gaat alles oke vandaag dag 37 weer van men cyclus langste 42 dagen dus nog maar een beetje afwachten!

ik laat nog wat van me horen oke
ik hou het nu kort omdat ik aan het werken ben als ik thuis ben zal ik verdr schrijven
veel liefs Seda

Hoi Luna,

Ik hoop ook dat je niet meer ongi wordt en lekker zwanger bent. Ik gun het je van harte hoor ondanks mijn eigen pech. Een collega van mij was ook meteen na de miskraam zwanger en dat is helemaal goed gegaan!
We blijven duimen hoor!! Erg fijn dat je zo meeleeft!

Hoi Seda,
Jij bent ook nog steeds op het forum zie ik. Ben je inmiddels al wat rustiger geworden? Het komt echt allemaal goed hoor bij jullie!! Helemaal omdat de gyn. niets raars heeft gevonden! Moed houden.

Liefs Inge

Terug
Bovenaan