Luna, Mick, Cynthia, Floor enz..

Hoi Lieve meiden,

Mick alsnog van harte gefeliciteerd met je kleine meid!!!!

Luna ik sta buiten te dansen hoor dat je ongi lekker wegblijft de komende 9 maanden!!!!!!!!!

Hoe is het met de rest van jullie? Moeilijk he om geduld op te brengen. Het duurt allemaal zooooooo lang!!
Ik hoop dat we na de HSG die als voorbehandelijk voor het echte behandelen is bedoeld eindelijk kunnen starten met wat zinvollers.

We hebben weer een lang weekend voor de boeg! (tenminste de meeste van jullie)
Gaan jullie nog wat leuks doen???

Veel liefs Inge

He Inge,

Wat lief dat je me feliciteerd van de verjaardag van mijn meissie!! We hebben gisteren een hele leuke dag gehad.

Ik ben het met je eens dat het inderdaad allemaal zolang kan duren, maar goed volgende week heb je de hsg, en dan heb je dat tenminste achter de rug. En zo komen jullie steeds dichterbij jullie grote wens, maar ik begrijp je heel goed!!

We krijgen heerlijk weer met pinksteren, en vandaag ben ik ook vrij heerlijk een dagje voor me zelf. Dit weekend ga ik een weekendje weg.

Spreek je snel weer hier Inge, gaan jullie verder nog wat leuks doen dit weekend??

Liefs Mick

Hoi Inge,

Ik ben nog steeds niet ongesteld, had t woensdag verwacht dus het is spannend, maar voel wel dat t zit te rommelen dus ik geef me weer weinig te hopen deze maand.

Ik weet nog niet wat we doen gaan, ben erg moe (veel gewerkt, en voel me helemaal opgebrand) dus wil t lekker rustig aan doen, maar wil zondag of maandag wel zeker een dagje weg, maakt me niet uit waarheen (heb jij suggesties?) als ik er maar ff uit ben, ff de natuur in of weet ik wat het maakt me niet uit als ik maar iets ga doen, dus we zijn hard aan t denken (mijn man en ik) ga nu lekker douchen en in pyama want ik ga niets meer doen vanavond. De was en strijk komt morgen wel weer.

Liefs,
Cynthia

wanneer heb je nu precies je HSG van de week?

Terug
Bovenaan