luna

hai Luna
ik zag ergens jouw naam vallen ken je me nog,voor mij is het nu 4 maanden geleden,en probeer toch weer zwanger te worden,we vonden dat we het niet op deze manier moesten afsluiten aangezien dit het laatste kindje word,als ik nog zwanger word,over een week is mijn nod dus dat word weer spannend,hoe gaat het verder met je??
groetjes Babs
 
He die Babs !

Tuurlijk ken ik je nog! Jullie hebben dus toch nog besloten om te gaan voor een 3e kindje? Meid ik hoop het voor je dat jullie je 2 jongens een mooi broertje of zusje mogen geven. Ik schrijf tegenwoordig op een ander forum nl. "als zwanger worden langer duurt". Het staat onderaan de maandforums, iets verder naar beneden scrollen dus dan dit forum. Ik kom hier ook nog wel eens buurten zoals je ziet. Maar ik denk dat jij ook meer "bekenden" op het andere forum tegen zal komen zoals Inge.

Voor mij is het momenteel erg spannend, want waarschijnlijk was gisteren mijn NOD. Ik ben er niet helemaal zeker van omdat ik 2 x een duidelijke verhoging met tempen gezien heb. Maar waarschijnlijk is mijn ei op 13 mei gesprongen omdat ik toen ook "last" had van het rekbare slijm. Dus tsja, afwachten maar nog maar even. Net iets te vaak teleurgesteld dus we zijn voorzichtig.

Liefs,
Luna
 
Terug
Bovenaan