Luna

Hoi Luna,

Dank je wel voor je lieve berichtje.
Inderdaad ik kom niet meer veel hier, omdat ik het ff wat los wil laten.
Ik lees soms mee kijken hoe het met iedereen is en als ik behoefte heb dat typ ik soms ook.

Ik baal gewoon behoorlijk.
Ik snap niet waar het aan ligt, maar hopelijk hebben ze volgende week een antwoordt voor me.
Ik wil nu ook een onderzoek, want ik wil niet dat het dadelijk de 3x ook gebeurt.
Maar helaas heb ik het dit keer ook voelen aankomen net als de eerste keer.

Zaterdag is de miskraam gekomen, dus gelukkig geen curetage.

Maar hoe gaat het met jou nu ondertussen.
Hebt je een fijne bruiloft gehad.
Ik wil jullie als nog ff feliciteren.
Ik weet niet als ik het algedaan hebt.

Liefs Cindy

Hoi Cindy,

Ik vind het echt heel erg voor jullie dat jullie dit nu weer mee moeten maken. Ik was zo blij dat het al zo snel weer was gelukt, putte er ook wel hoop uit voor mezelf stiekem. En dan gaat het weer fout, donder je weer keihard van je wolk af. Ik snap dat je het zwanger worden even een beetje los wilt laten nu, eerst maar eens proberen te verwerken wat er in korte tijd allemaal gebeurd is. Ik ben ook heel benieuwd wat eruit komt, of je antwoorden krijgt. Of dat het nu "gewoon" voor de 2e keer vreselijke pech is !

Met mij gaat het goed, onze trouwdag was super. We hebben een ontzettende mooie dag gehad en heel erg genoten. Natuurlijk is er wel even door ons hoof geschoten dat ik daar met een 20 weken zwangere buik had moeten staan. Maar we hebben vooral een superdag gehad !

Vandaag zit ik op dag 31 van mijn cyclus, voor de curettage had ik een cyclus van 28 a 30 dagen dus toch wel een beetje spannend. Maar de 1e cyclus na de curettage duurde 67 dagen, dus het kan ook zijn dat het nog niet helemaal op regel is.

Laat weer eens wat horen als je eraan toe bent.

Knuf,
Luna

Terug
Bovenaan