lust geen pap... wat nu?

hoi meiden!
Mijn kleine wil ik graag pap 's morgens gaan geven maar hij lust het niet! Ik probeer al verschillende merken en ik mix het met Nutrix (dat lust hij wel) maar nee hoor.... hij doet zijn mondje dicht en ik hoef geen poging meer te wagen.
Wat voor een pap geven jullie of hebben jullie daar ook problemen mee dat hij/zij het niet lust ?

liefs
di silva

Hoi,

Matthijs (8 maanden) vindt pap ook erg vies, helaas wil hij ook geen brood. Ik heb me er bij neergelegd en probeer het af en toe. Morgen naar CB, kijken wat zij zeggen.....

Ilse vind pap (Bambix) ook niet lekker. Nutrix in de fles gaat wel. Nu mix ik het fitty-fifty in een fles en dat gaat goed. Ik ben de Nutrix nu steeds meer aan het af bouwen.
Kijken hoe dat gaat.
Jeske

goed idee, ik ga het ook fifty fity proberen! Ik probeer het nu ook met een lepeltje, misschien dat ik gewoon ouderwets weer via de fles moet geven. Dan kan hij eerst wennen aan de nieuwe smaak.

tnks!!

liefs
di silva

p.s., die van mij eet ook nog geen brood. Hij sabbelt wel aan een broodkorstje maar het brood zelf dat verzameld hij in zijn mond en spuugt het uit..... ik ben beneiuwd wat het CB tegen je zegt

Lukas krijgt pap in de ochtend. Van een lepeltje moet hij het niet. Uit de fles vindt hij het prima. Hij krijgt het dus uit de fles. 180 cc + zes melk + vijf eetlepels bambix. Wel heb ik de speen zelf groter gemaakt omdat het behoorlijk dik is.

Dus idd misschien kan je het eens uit de fles proberen.

Op het CB vertelde ik dat Matthijs geen brood wil, en moeizaam pap. Ik moet blijven proberen met pap, zolang hij geen brood eet, zelf 2x per dag (ben de hele dag met dat lepeltje in de weer....!)
Pap uit de fles trapt hij helaas ook niet in...

Terug
Bovenaan