Lusteloos!

Hallo allemaal,

Ik ben nu 15 weken en de ergste vermoeidheid moet dus over zijn, maar bij mij begint het nu pas. Sinds een week of 2 voel ik me na 3 uur 's middags echt een wrak. Geen energie en hopeloos emo, dan wil ik alleen maar op de bank, geen vragen krijgen en lekker in mezelf zitten. niet echt gezellig voor mijn omgeving en we hebben er een kleintje van bijna 2 bij rondlopen, dus ik moet me dan echt vermannen. Ik kan trouwens 's middags weinig van haar hebben...
Ik voel me gewoon een emotionele zandzak zonder energie, die alles teveel vind, overal om jankt en met niemand rekening wil houden (dat voelt dan al als teveel).... PFFF!! Ik herken mezelf niet eens meer!
gelukkig is het de ene dag erger dan de andere, maar tot nu toe heb ik het wel elke dag!

Wie herkent dit en wat doe je er aan, ik vind het zo erg voor mijn man! Alhoewel hij er niet echt voer klaagt maar ik weet dat hij het niet leuk vindt!

xxx
 
Tja af en toe echt een dagje voor jezelf nemen en je kleine naar oppas sturen?
En je rust op tijd pakken.
Verder even bloed laten prikken, misschien is je HB te laag, kan je ook zo moe van zijn.
Sterkte ermee

Liefs
 
Hoi,
Ik ben bij mijn 1e zwangerschap echt 9mnd super moe geweest, sliep het liefste de hele dag, kun je niet samen met je kleine een uurtje in bed kruipen, mijn jongste is nu bijna 3, maar als ik hem bij mij in bed leg gaat hij heerlijk mee slapen!
Succes ermee!
Gr MJ
 
zo bekend, volgens mij is er weining aan te doen. het kost je alleen maar meer energie als je probeert iets te voelen of te doen waar je geen fut voor hebt. ik probeer het tegenwoordig maar niet meer en geef aan mijn man door dat hij mij vooral met rust moet laten.
succes en het wordt hopelijk echt wel wat beter maar waarschijnlijk pas over een paar weekjes
 
Slaap ik geen probleem... ik ga 's middags altijd even liggen als ik moe ben en 's nachts haal ik bijna altijd 9 uur.
HB prikken ga ik wel weer gauw doen. Misschien dat het toch laag is.

Bedankt!
 
Terug
Bovenaan