Lusteloos!

Hallo allemaal,

Ik ben nu 15 weken en de ergste vermoeidheid moet dus over zijn, maar bij mij begint het nu pas. Sinds een week of 2 voel ik me na 3 uur 's middags echt een wrak. Geen energie en hopeloos emo, dan wil ik alleen maar op de bank, geen vragen krijgen en lekker in mezelf zitten. niet echt gezellig voor mijn omgeving en we hebben er een kleintje van bijna 2 bij rondlopen, dus ik moet me dan echt vermannen. Ik kan trouwens 's middags weinig van haar hebben...
Ik voel me gewoon een emotionele zandzak zonder energie, die alles teveel vind, overal om jankt en met niemand rekening wil houden (dat voelt dan al als teveel).... PFFF!! Ik herken mezelf niet eens meer!
gelukkig is het de ene dag erger dan de andere, maar tot nu toe heb ik het wel elke dag!

Wie herkent dit en wat doe je er aan, ik vind het zo erg voor mijn man! Alhoewel hij er niet echt over klaagt maar ik weet dat hij het niet leuk vindt!

xxx

Ps. Veel slapen doe ik zowiezo al... anders ben ik de hele dag niets waard!

Hey Bloempje,

Ik herken me ook in die vermoeidheid.
Ik ben nu 14 weken zwanger en ik voel me ook erg moe.
Wij hebben ook een dreumes die 21 januari 2 word en die vraagt ook heel veel aandacht.
Mijn man klaagt er ook niet om dat ik zo moe ben.
Hij begrijpt dat het bij het zwanger zijn hoort.
Maar het is wel vervelend om zo moe te zijn.

xxx

yep, herkenbaar.

Ik probeer me niet al te schuldig te voelen. Zeker niet tegenover mijn man. Wij hebben een hele zwangerschap...dan mag hij ook de lasten meedragen. Dus hij doet voornamelijk het huishouden en met de kleine spelen.
Gelukkig woont mijn moeder tegenover..en die is dol op haar kleinkind.

Of er iets aan te doen is ??? ik heb de hoop voor een remedie al opgegeven. Toch gewoon aan toegeven...nog 6 maanden en dan ben je ervan af ;-)

zeeeeeeeeeeer herkenbaar..

soieso probeer ik met mijn partner het er veel over te hebben en leg hem ook uit dat ik het voor hem ook vervelend vind ..maar heey dat zijn de kuuren van zwanger zijn.

ik heb in de eerste paar werken zo een klap gehad van moeheid en lusteloos heid.. ik wilde eigenlijk.. vrijwel .. ehm helemaal niets.. in me bed liggen/eten/stomme saaie programmas kijken/slapen/rust aan mijn lichaam.. morgen met ik 13 weken en voel me al stukke beter kan weer fatsoenlijk me bed uit komen voel me energie rijker :) .. en eingelijk komt dat door goed te eten.. (groente en gebakken wit vis!!)

Succes

Ik herken het helemaal :(

Ben super lusteloos en heel emotioneel!
Ik heb gister tegen mijn vriend geschreeuwd omdat ik de bakjes chocolade mousse niet kon vinden (stonden natuurlijk recht voor mijn neus)

Ook ben ik eergisteren toen ik bij een vriendin weg kwam helemaal verkeerd gefietst! ben er niet helemaal bij met mn hoofd.. ook vergeet ik steeds wat ik wil zeggen.. hebben jullie dat ook?

Hallo Damens
Het verhaal is voor mij helemaal duidelijk. Ik ben nu bijna 15 weken en sinds 2 weken heb ik geen energie meer. En dit is zeker op de dagen dat ik vrij ben. Als ik moet werken is het minder.
Aan mij huishouding kom ik niet meer toe. Als ik de stofzuiger of de strijkbout al zie. ga ik gapen.
Afschuwelijk want dit ben ik niet.
Ik hoop dat het snel overgaat.

sterkte iedereen met zijn slaap en moe heid.

Terug
Bovenaan