Luteale fase vraag

A

Anoniem

Guest
<p><span style="color: #030303; font-family: 'Open Sans'; white-space: pre-line;">Hoi allemaal, Ik heb een luteale fase van 11-12 dagen. Niet heel lang maar volgens internet zou het lang genoeg moeten zijn. Nu is het wel zo dat ik 4 dagen voor dat ik ongesteld zou moeten worden af en toe wat roze afscheiding heb. Elke cyclus weer. Zou dit het zwanger worden kunnen beperken? Iemand hier ervaring mee?</span></p>

Of het precies hetzelfde is weet ik niet, maar ik had iedere cycles vanaf 5 a 6 dagen voor de menstruatie roze en bruine afscheiding veel te veel voor een inlegkruisje. Mijn LF is 13 a 14 dagen. Ik ben nu 33 weken zwanger. 

Ik denk wel dat het op hetzelfde neer komt. Dus heel fijn om te horen dat het bij jou gelukt is. Dat geeft hoop :)
Dank je wel voor je reactie. 

Mijn luteale fase was afgelopen keer ook 12 dagen. Verloor op dag 11 in de avond rond 20.00 (details?) wat bloed bij afvegen.  
Maar die keer daarvoor was mijn luteale fase 14 dagen en daarvoor 16 dagen. Dus mijne loopt af.  Weet iemand als dat klopt?? 
Lees overal dat het steeds gelijk moet zijn

Ik heb een topic  geopend ivm korte luteale fase en bloedingen. Dit is helemaal niet erg!!
Ik had soms maar een fase van 9/11 dagen en standaard 5 dagen  na eisprong bloedingen. Toch in de 3e ronde al zwanger geraakt. Heb zelf de innesteling op dag 6 gevoeld, het gemiddelde van 13 dagen erover doen hoeft dus niet!!

De eerste dag dat je menstruatie echt doorzet en bloed er dus uitloopt is je 1ste dag van je nieuwe cyclus, is dit voor 18:00u dan is dat je eerste dag is het na 18:00u dan is de volgende dag de eerste. Bij mij begon het ook 2 dagen voor het doorzetten met bruinverlies maar dat telde nog niet als dag 1 en dus was mijn LF ook langer als dat. Succes meiden!

Terug
Bovenaan