Lutrelef/GNRH pompje

A

Anoniem

Guest
Goede avond dames!

Ik ben na een aantal afspraken bij de gyn, begonnen met een Lutrelef/GNRH pompje.

Nou komt dat dus amper voor in Nederland en qua informatie is er op internet ook vrij weinig over bekend.

Is er een van jullie dames die dit ook gebruikt/heeft gebruikt?

Hoelang duurde het voordat jullie zwanger raakten met dit pompje?

Liefs!

Hi Mandy,

Ik heb sinds 30 november dit pompje! Inderdaad maar iets van 150 dames in Nederland nog maar gehad.

Met de eerste dosis (10) had ik wel een kleine groei van mijn ei'tjes maar niet voldoende (tot ongeveer 8 mm). Na 28 dagen de dosis opgehoogd naar 15 en als het goed is rond 31 dec/1 jan eisprong gehad.

Zaterdag zou 14 dagen na de eisprong zijn geweest. Met vriendlief afgesproken dat ik zondag ochtend mag testen als mijn menstruatie dan is uitgebleven.

Hoeveel rondes het gaat duren durf ik dus nog niet te zeggen.

Liefs Daan

Hoi Daan!

Bedankt voor je reactie!

Ik ben ook begonnen met 10. Vrijdag zelf m'n eerste pompwissel uitvoeren.

Ben benieuwd hoe me dat afgaat!

Is het normaal dat op de plek waar het pompje zit, een beetje een zeurend gevoel komt?

Ik hoop dat het snel raak is bij je!

Liefs, Mandy

Oh spannend! Ik weet mijn eerste wissel nog wel haha :)

Klopt, ik voel hem de ene keer veel erger van de andere keer. Soms doet het gewoon ronduit zeer en zeurt het de hele tijd, dit kan betekenen dat je in een bloedvat hebt geprikt of spiertje. Soms voel je hem totaal niet - ik heb zelf een keer snachts gebeld met "Hij doet het niet meeeer?!" maar dan zit hij gewoon in wat meer vet weefsel en voel je het niet.

Het maakt dan ook totaal niet uit waar je hem prikt, vet, spier, bloedvat.. het werkt allemaal hetzelfde dus don't worry :)

Daan

Terug
Bovenaan