Luuk is geboren!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

4 dagen eerder dan uitgerekend is op 28 oktober onze Luuk geboren. Het is een superlief en mooi ventje. De bevalling begon 's nachts met lichte weeen die al snel serieus werden. Om 11 ur kwam de VK en constateerde 2 cm ontsluiting. Dat was dus een meevaller. Daarna werden de ween snel heftiger  en om 15 uur was er al 7 cm ontsluiting. Vanaf 17 uur werden de weeen haast niet meer op te vangen, het uur der wanhoop heb ik echt doorgemaakt. Met hulp van de VK en mijn lief kwamen we toch aan de 10 cm. Na anderhalf uur persen was Luuk er. Al met al vond ik het een zeer heftige en overweldigende ervaring. Vooral het laatste stukje ontsluiting en het persen is me zwaar tegen gevallen. Het deed zoveel pijn...
Gelukkig is Luuk er nu en gaat het allemaal erg goed. We hebben een super kraamweek achter de rug waarin we verwend zijn door onze kraamhulp. Nu gaan we met z'n drietjes verder en proberen vol vertrouwen te zijn, ondankt al onze onzekerheden. Maar daar hebben meer meiden last van lees ik ;)

Groetjes, Marijne

Zo anderhalf uur persen is ook niet niks.
Maar gelukkig hij is er, dus geniet er maar op los.

Gefeliciteerd!!!!

Monique

Terug
Bovenaan