luxe-probleem wat zullen we eens op het lijstje zetten

Hallo dames, er zullen er vast meer zijn met dit zelfde probleem, nu het de laatste loodjes zijn tot de 2 er is.
Er zijn al een aantal mensen die gevraagd hebben op we nog wensen hebben maar eerlijk gezegd hebben we geen idee.
hebben jullie nog leuke ideeën?
Groetjes

een kleding bon kan je altijd zelf iets voor kopen als de kleine iets groter is, is niet echt orgineel maar wel erg handig en leuk om te krijgen :)
liefss

iets van een cadeaubon dat je zelf dingetjes kan halen? al klinkt dat misschien wel afgezaagd. kan me voorstellen dat dat bij een 2e heel anders is omdat je dan alles wel genoeg hebt.

Ik zou ook gaan voor een bon van het een of het ander. Heb zelf laatst een bon gegeven van de etos; makkelijk als je om luiers of flesvoeding moet :p.
Wat ook leuk is een zwitsal pakket (of van een ander merk) en wat dacht je van een luiertaart?

Ik heb een lijstje gemaakt op lijstje.nl echt ideaal. Je deelt je lijstje via de mail met je vrienden, familie en kennissen en zij kunnen kijken wat je wilt en dat afvinken. Voor jou zelf is dit niet te controleren maar anderen zien het wel. Erg handig. Bij ons staan er dingen op die sterk varieren in prijs zodat mensen ook met bijvoorbeeld een groep gezamelijk iets kunnen kopen wij vragen o.a. een draagdoek, een hangmat voor in de box, een roze boxkleed, boekjes van nijntje, besteksetje met gegraveerde naam, badjasje met naam erop en nog veel meer.
Als je ideeen wilt opdoen kun je gewoon via google zoeken op leuke kraamkadotjes je komt echt wel wat tegen zo heb ik het ook gedaan.

Heel veel succes!

Je kunt dingen vragen met de naam van de baby erop, dat is heel persoonlijk maar ook erg handig!
B.v. naamstickers voor op allerlei dingen te plakken, tasje met naam erop voor b.v. naar de kinderopvang of bij korte bezoekjes. Er zijn zoveel leuke dingen, vlaggetjeslijn voor als ze jarig zijn etc.....
Zilver armbandje met naam (meisje).
En kleertjes komen toch altijd van pas.... ik merkte dat de 2e niet alles leuk stond van wat de eerste aan had gehad! En nu krijgen we een jongen dus alles nieuw.....

weetje wat ook altijd leuk is dat geef ik dan weleens. een poppenbuggy is heel persoonlijk en het is echt van het meisje zelf.
als je natuurlijk een meisje krijg haha

Terug
Bovenaan