luxe probleem

hey meiden

Zoals ik altijd met mijn grote mond zei ik ga me niet vervelen.. is dit nu toch een beetje het geval..
De verveling slaat toe..

Ik zit nu 1 1/2 week thuis en heb hier en daar al wat klusjes gedaan en bank gehangen. Nu heb ik gelukkig wel ritme i.v.m. mijn honden die er toch ook uit moeten/willen.

Mijn hoofd wil wel van alles, maar helaas wil mijn lichaam dat niet. Dus doe afentoe wat maar zoals lekker het hele huis soppen gaat dus gewoon niet, want dan ben ik morgen zo stijf als een plank en kan ik niks meer van de pijn.

Als ik bedenk dat ik nog 8 weken thuis zit voor de kleine komt.. wat moet ik in die 8 weken doen?!?
Mijn vriendinnen werken natuurlijk gewoon allemaal.. Dus die kan ik ook niet lastig vallen;-)
Ik kan moeilijk stil zitten, zoals lekker een boek lezen ofzo zit er bij mij al niet in.. en ik heb onderhand zo een beetje alle websites op internet ook al bekeken. Ik heb gister het een en ander op internet besteld omdat ik graag zelf een geboortekrans wil maken. Dus dat is een leuk vooruitzicht. Maar dat is ook met een uurtje weer klaar.

Morgen ga ik een koppie doen bij een vriendin (die nog 1 week verlof heeft) en zaterdag bij diezelfde vriendin een fotoshoot van mijn buik maken! Lekker uit eten en naar de bios met mijn moppie. Volgende week mijn neefje en schoonzus jarig en weer controle bij de vk.. En dan nog hou ik zeeen van tijd over haha

Hebben jullie dit luxe probleem ook?

Liefs
 
Hoi Renate,

Vervelend dat nu de verveling al toe slaat. Ik moet nu nog 1 week werken en jee wat kijk ik uit naar volgende week donderdag.

Lastig hè als je niet veel kan en al je vriendinnen werken.

Ik ga denk ik maar wat dingetjes maken voor op de babykamer vogelhuisjes maken enzo. Mooi doel. En het fotoboek van mijn zoontje van zijn eerst 1,5 jaar in elkaar flansen via internet. Nu dan mooi de tijd voor als ik verlof heb. En verder alla adressen opzoeken en de babykamer naar mijn zijn afmaken.

Succes enne wie weet worden we nog wat actiever hier op het forum als we straks allemaal verlof hebben.

 
heb je de kleertjes/luiers ed al gewassen en gestreken? :) ik zou zeggen geniet ervan hihi... die rust heb ik hier niet met 2 boys rondlopen!! lekker uitslapen enz. als dat lukt, straks heb je gebroken nachten.. maar ja wat kan je nog meer doen? sterkte hihi klinkt gek voor mij :)!
 
Ik heb ook zeeen van tijd werk niet . Begin de tijd gewoon relaxt , doe alles op zijn gangetje . Nu het nog lang dag is kan je nog veel doen . Waarom ga je niet lkr zwangerschap zwemmen ? Of yoga ?

Ik ga soms lkr in de bieb boek / tijdschriften neuzen met theetje of kofietje geniet van de kleinste dingen weet dat het daarna niet kan hihi . Doe ook ietsjes vrijwilligers werk zover ik kan .

Af en toe een bezoekje of bezoek krijgen . En de laatste kleertjes shoppen nog .

Af en toe een schoonheidsslaapje ...
 
@Tamjo
Ik kan het me voorstellen, ik telde ook echt af hoor! en vind het ook een gek idee dat ik pas volgend jaar weer hoef te werken..

@Elsimier
Met de kleertjes wassen en strijken wacht ik nog even.. ben vandaag 32 weken. Misschien dat ik daar volgende week of die week erna mee begin.
Uitslapen doe ik ook wel meestal rond een uurtje of 10 eruit :) Ik geniet ook evengoed wel van de rust hoor.

@hmimes
Ik doe ook alles relaxt hoor, maar anders houd mn lichaam me ook wel tegen. Ik doe elke dag weer wat. In huis of in de tuin. Ik ga vanaf volgende week weer lekker zwemmen! Ik hoop ook dat het dan wat beter gaat met mijn rug.

Verder een beetje internetten of animal planet kijken, met mijn honden knuffelen en spelen haha.

Ik ga morgen even naar de Action wat knutselspulletjes halen zodat ik schilderijtjes en andere frutsels voor in het kamertje en de huiskamer kan maken.

Liefs
 
Momenteel geen last van...erg druk...
Vorige week spelweek en nu druk bezig met corsokar (bloemencorso achtig idee)
Volgende week ook nog en daarna is het weer stuk rustiger
Dus zal de verveling weer toesladn
 
Terug
Bovenaan