Luxe...

Ons meisje heeft doorgeslapen tot 9.00 en heeft om 23.30 de laatste fles gehad. Samen met haar grote zus (1.5 jaar) slapen ze nu tot ongeveer 9.00.

Papa brengt om 8.00 de andere kinderen naar school en mama draait zich nog even lekker om!
Wat een luxe!

Ik moet wel zeggen dat 's avonds met eten en bad/douche ontzettend druk is met 5 koters! Dus die energie die ik bij kan slapen heb ik overdag wel weer nodig.

Maar toch... dat is een luxe probleem ;-)

Jeetje zeg, das zeker een luxe!! Geniet er maar lekker van!
Wij wachten nog steeds vol spanning af... morgen uitgerekend!!
Liefs

@Vissen: Ik wens je heel veel succes en een voorspoedige bevalling!

@4atas: Ik hoop het niet haha! Ik zie er soms wel tegenop voor later met 3 meiden in huis. Allemaal tegelijk ongesteld of erger nog elke week een ander! Lekker chagrijnig allemaal...

Wie dan leeft... toch?

@mamma3007 en ICMF: elke avond denk ik weer, zou ze nou weer doorslapen, je gaat er op liggen dat ze wel wakker wordt... maar ook nu ligt ze nog in bed en is ze langzaam aan het wakker worden (8.45). Maar ik heb wel een ontzettende rot zwangerschap gehad, misschien is dit mijn beloning ;-)

He ben jaloers hoor en ik kan nu niet zeggen dat ik een makkelijke zwangerschap heb gehad :p hoe oud is jou meisje nu? Die van ons is nu 4 weken en komt tussen 2 en 4 snachts en dan na 4 uur weer

Ik heb wel een super makkelijke zwangerschap gehad maar wel een helse bevalling natuurlijk.
Daar mag wat mij betreft ook wel een doorslaap beloning tegenover staan haha.

Nee nou ja...ik heb een makkelijk en gezond meisjes. Dus wat zeur ik.

En ik weet dat wat jij hebt echt een uitzondering is.
3 a 4 maanden nachtvoedingen is normaal.
Dus daar stel ik me maar weer op in.

Vind t wel echt bijzonder dat je dat ook gewoon 5x hebt gehad.
Jullie maken kennelijk echte goede slaapkopjes ;-).

Geniet er maar van!!

Terug
Bovenaan