@LV28

Hi, ik had je berichtje zien staan, maar geen tijd om direct te reageren....doet daarna dat suffe forum het niet!!
Je vraag was hoe Anoush haar dag eruit ziet wat voeding betr.
's Morgens start ik met borstvoeding, (7.00u)
11 u een fles
3 u weer borst
17 u groente en om 18u borst, maar dat is geen hele voeding zoals smorgens. en om 21u weer een fles. 's Middags rommel ik dus een beetje om smorgens niet te 'klappen' en om te zorgen dat ze toch als laatst een fles heeft ivm doorslapen...
Totaal dus 2 flessen en 2,5 borst.
Ik weet dat ik bij mijn oudste wel gewoon borst gaf voor t slapen. Ik voede haar eerst alleen 7 u smorgens en savonds en later alleen nog savonds...
Ik ben trouwens begonnen met de voeding van 10 smorgens te vervangen, en toen die 'weg'was (geen volle borsten meer) heb ik de avondvoeding vervangen.
Hoe gaat het nu met jou?

x taraneh

Hey,

fijn dat je toch nog even gereageerd hebt! ik zag het topic er niet meer tussenstaan en was eigenlijk zo benieuwd.

ik ben begonnen volgens het 'boekje'. Fiene kreeg 6x de borst en dan moet je als eerst de middagvoeding (4e voeding) laten vervallen. die krijgt ze dus nu als fles en dan 135 cc maar volgens mij lust ze wel meer. ze is nu razend enthousiast als ze de fles ziet, ze moet elke keer weer even wennen aan de smaak bij de eerste slokken maar verder is ze er erg blij mee.
verder krijgt ze nog geen bijvoeding daar wil ik over een paar weekjes mee starten, ze is nu 5,5 maand. ze heeft inmiddels al wel veel interesse in alles wat wij eten en pakt zo de chipjes bij d'r broer uit het bakje.
ik moet alleen even kijken hoe het mij gaat lukken om ook als laatste een flesje te geven met de tijd. de tweede voeding zou moeten komen te vervallen is de 2e en daarna alles ertussen in. maar ja, als jij het ook anders doet en het werkt gewoon dan ga ik misschien ook een beetje zelf puzzelen.
geef jij wel gewoon 200cc flessen?

groetjes Linda

ik geef nu Amy overdag gewoonb borstvoeding

dan krijgt ze half 5 borstvoeding
half 6 groente of fruit

en dan half 8 borstvoeding en nu sinds 2 dagen om 23 uur geven we haar (slapend) een flesje kunstvoeding en jawellllllllll van 23 uur tot 5 uur slaapt mevrouw... ik ben nu veel gezelliger en heb het idee dat de productie ook hoger is nu overdag... door die moeheid had ik echt dippen pffff

liefs

Ik geef idd flessen van 200cc en ik vergat te zeggen dat ik daar savonds 2 eelt rijstepap bij doe. Sinds ik dat doe is de voeding er snachts helemaal af (ze wordt nog wel 2 à 3x wakker :- ( ). Voordat ze een fles kreeg kwam ze echt om de 3 uur, maar doordat ze langer tevreden is na de fles, drinkt ze na 4 uur nu goed aan de borst en is ze daar ook weer 4 uur tevreden mee..
Met bijvoeding ben ik met 5,5 mnd begonnen, omdat ze echt dag en nacht om de 3 uur kwam, maar tot 6 mnd wachten is nog altijd het beste.
Je ontdekt vanzelf wat voor jou werkt.. Succes met puzzelen ;-)
Kleutermamma, fijn dat ze nu een poosje doorslaapt
x Taraneh

Terug
Bovenaan