Lyanne's verjaardag en update

Hoi hoi,

Bedankt voor alle kaartjes, sms-jes en e-mailtjes voor de verjaardag van Lyanne.
Zondag hebben wij het gevierd, gelukkig een grote tent gezet, want wij hebben een paar flinke hoosbuien gehad! Helaas maar 1 foto van zaterdag, toen heeft ze haar kado gehad van ons, een glijbaan. Onze camera wilde zondag helaas niet meewerken.

Ze is goed verwend, veel te veel gekregen natuurlijk. Ze heeft wel genoten van de dag!

Gisteren was alleen een mindere dag, na ruim 9 mooie jaren hebben wij onze kat Dion thuis in laten slapen. Het beestje was erg ziek en wij wilden hem een lange lijdensweg besparen. Wij missen hem enorm!!

Met mij nog geen verandering. Vanmorgen weer bij de gyn geweest, over 2 weken weer terug, dan gaan we ook de manier van bevallen bespreken. Mag niet meer aan het werk helaas, ben dus bang dat ze mijn contract niet zullen verlengen, maar daar kan en wil ik mij nu niet druk over maken, ons kind gaat voor alles op het moment.

Groetjes, Marieke mv Lyanne en 27+6 dagen zwanger

Lyanne in haar feestkleren

Nieuwe glijbaan uitproberen, je kunt er een tuinslang op aan sluiten, dan heeft ze een waterglijbaan. (kreeg de foto helaas niet gedraaid)

Onze lieve Dion, een paar minuten voor hij overleed.

Hoi Marieke

Gelukkig zit de kleine man nog veilig bij z'n mama, dat is inderdaad het allerbelangrijkste! Is het wel wat rustiger bij je nu, of heb je nog steeds zoveel harde buiken? Sterkte in ieder geval................ 10 weken zijn op deze manier nog heel lang denk ik!!

Lyanne heeft zo te zien een gezellige dag gehad, en wat worden ze groot opeens he! Alweer twee jaar.

Sterkte met je verdriet over Dion, lijkt me heel moeilijk om afscheid te nemen na zolang.

Groetjes en veel kracht gewenst de komende weken!
Susan

Fijn dat het feest van Lyanne door kon gaan en jullie er van genoten hebben! Je zwangerschap is jammer genoeg niet zorgeloos en je hebt gelijk dat je je concentreert op dat kleine frummeltje in je buik. Werk is van later zorg.
Veel sterkte (ook met het verlies van jullie kat),
Laura

Terug
Bovenaan