Lyanne heeft de ziekte van Pfeiffer

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Lyanne was donderdag weer opeens zo ziek, bijna 41gr koorts, opgezwollen gezicht, hangerig etc. Meteen de ha gebeld en ik kon meteen komen gelukkig, het was bijna 17:00 uur. Vrijdag moesten we bloed bij d'r laten prikken.

Rond 16:30uur op vrijdag belde de ha mij op met de mededeling dat Lyanne dus de ziekte van Pfeiffer heeft.Gelukkig niet de volwassenen variant. Ze kan er nog ruim een week heel ziek van zijn, maar dan moet het toch minder gaan worden volgens hem.

Ik ben wel opgelucht dat we nu weten wat ze heeft, want ze bleef maar sukkelen met haar gezondheid. Waarschijnlijk heeft ze het van een kindje op het KDV, daar moeten ze nu dan ook een protocol gaan volgen om verdere besmetting te voorkomen. Deze week blijft ze dus gewoon thuis. Ik ga alleen dinsdag en vrijdagochtend werken, dan gaat ze naar oma toe.

Gr. Marieke mv Lyanne

Och jeetje.... Ik hoop dat ze heel snel weer opknapt en dat ze dan snel weer lekker met haar vriendjes en vriendinnetjes kan gaan spelen. Ennuh mams, nu moet je haar wel extra gaan verwennen hoor !!

Dikke knuffel voor jou van Milan en Jorick.

Groetjes Jolanda

Arme Lyanne, dat komt ervan als je met jongetjes kust op het KDV.
Hoop dat je snel weer bent opgeknapt.

Liefs,

Tessie

Hoi Marieke,

Meid dat is ook wat, die arme Lyanne en arme jullie, ik heb met jullie te doen. Hopelijk is het echt weg na een week, jullie tobben al zo lang!!

Heel veel sterkte de komende week, ik hoop dat de verschijnselen niet zo heftig zullen zijn als de afgelopen keren en dat ze maar weer vrolijk rond mag huppelen eind volgende week.

Liefs Nanda

Ach dat arme meissie heeft al zoveel moeten verduren (en jullie natuurlijk ook)
Knuffel haar maar lekker veel en we hopen dat ze snel weer de oude is hoor!

Dikke kus van Fabio en Cissy

Oche jeetje, het zit jullie niet mee zeg!
Knuffel haar maar helemaal lam!
En ik hoop dat het idd met een weekje over is...

Liefs Annet

ach meid, het houdt ook niet op he!
wist helemaal niet dat dat bestond, een kindervariant...

ik duim dat Lyanne snel weer beter is!!

liefs Jenneke mv Ivar

Jeetje zeg, wist niet dat ze dat al op zo'n vroege leeftijd konden krijgen.
Heel veel beterschap voor jullie kleine meisje!!

groetjes pally en een dikke knuffel van chloë

Terug
Bovenaan