Lyanne heeft op het potje gepoept!

ooohhh, wat ben ik trots op onze kleine, grote meid!!

Ik kreeg als tip van een collega om Lyanne op het potje te zetten, meteen als ze uit bad kwam. Gedaan dus, handdoek om haar heen geslagen anders is het zo koud en ze begon meteen te drukken en toen ze klaar was zei ze: "Poep mama". En idd, er lag een miniatuurdrolletje in het potje!! Natuurlijk heel goed beloond en 1000x gezegd dat wij trots op haar waren!!! Leuk dat ze het vond! Morgen maar weer proberen.

Groetjes, Marieke mv Lyanne en 16-2 wkn zwanger

Wat knap van d`r zeg......

Volgens mij beginnen steeds meer kindertjes aan het grote wc/potjes avontuur hahaha....

ze worden echt groot he...

Hoe gaat het verder met jou????

Liefs Denise

Knap hoor!
Hier hebben we al wel een wc-verkleiner staan, maar nog niet gebruikt.
Wieteke geeft ook nog helemaal niets aan dat ze naar de wc moet oid. Wel gaat ze altijd met mij mee naar de wc, dat vindt ze reuze interessant.

Lijkt me heerlijk als je van één kind de luierfase kunt afsluiten!
Lekker door oefenen.

Groetjes,
Geeske, Wieteke & Freek

Hoi,
O, wat trots ben je dan he!! Ons mannetje heeft vorige week ook voor het eerst op de wc gepoept! Hij geeft eigenlijk nooit aan als ie moet, maar hij moet er wel altijd de nodige moeite voor doen, met het bijbehorende geluid...  Ik had hem ervoor al wel een aantal keer op de wc (met verkleiner) gezet, maar niets.. Nu vroeg ik dus: Wil je poepen op de wc?? Jaaaaa, en hij rende ernaartoe! En na even wachten viel t erin!! Ook helemaal trots dus, en gelijk papa gebeld op zijn werk!! (en daarna ook oma nog maar even!!!)

Hierna niet meer gedaan, maar alles op zn tijd natuurlijk!!
groetjes, mijn schatje!

Wat knap zeg!!!
Hier niet meer interesse voor het potje dan dat je het zo leuk kunt vullen met speelgoed!
Wel worden de poppen hier in huis er hardhandig opgezet en moeten dan plassen en poepen hahahahaha....
Roos was 3,5 jaar toen het ineens helemaal goed ging met de zindelijkheid dus we hebben nog even!!!

groetjes Daniëlle.

Volgens mij moet die tip kloppen!
Vorige week in het zwembad. We waren uitgezwommen. Ik zet hem even op z'n billen op de grond om de shampoo uit de tas te pakken ..... je raad het al  ...
Tijd voor potty-training! Nog 4 weekjes, dan gaan we op vakantie, dan gaan we eraan beginnen. (denk ik)

Maar Lyanne is al zover! Knap hoor!!
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan