Lyanne krijgt een broertje!

Hoi hoi,

Vorige week dinsdag (had niet eerder de tijd en de puf) kregen wij te horen dat wij een zoon krijgen! Hij is helemaal gezond en alles zit er op en hangt er aan, hahaha!!

Met de zwangerschap gaat het even iets minder, tot de vakantie werk ik halve dagen ivm de verzakkingsklachten en na de vakantie kijken we weer verder. De nieuwe kamer van Lyanne is al klaar, zo mooi geworden, lekker roze!!

Maar er moet mij toch even iets van het hart. Deze zwangerschap was ongepland (er zou geen 2e (mogen) komen voorlopig) dus moet ik er echt aan wennen om weer zwanger te zijn. Met Lyanne had ik al echt een band en ik wilde dolgraag weer een meisje, maar het is dus een jongen. Ben ik nou een slechte moeder omdat ik mij teleurgesteld voel? Tuurlijk ben ik er blij mee, zeker dat alles gezond is, maar ik voel mij niet zo als bij Lyanne. Gisteren wel al kleertjes gekocht, dan kan ik er vast aan wennen, maar toch. Wie heeft dit ook (gehad) en gaat het nog wel over???

Gr. Marieke mv Lyanne 18-08-2006 en 21+1 wkn zwanger

Dat gevoel dat het een jongentje is wordt straks vast beter!!

Tijdens mijn vorige zwangerschap was ik er ech van overtuigd dat we een meisje zouden krijgen.........maar tijdens een echo bleek anders.
Dat voelde zo raar! Ik heb ook echt een paar weken moeten wennen. Maar zo'n klein mannetje is super leuk!! Leuke stoere kleertjes kopen etc.

Pff maar wat zal jij een zware zwangerschap hebben!! Ik wil je heel veel sterkte wensen!!!

Heej

Mijn vriendin kwam er ook met de 20 weken echo dat ze een jongen kreeg, terwijl ze stiekem hoopte dat het een meisje zou zijn. Daar voelde ze zich toen ook erg vervelend onder.

Inmiddels is hij geboren, en ze is er zo gelukkig mee, ze vind het zo leuk om een jongetje te hebben.

En weet je wat het met jongetjes is?

Hun moeder is nog zo lang belangrijk voor ze, dat wil je gewoon niet missen (in eerste instantie willen ze met jou trouwen en daarna met de juffrouw hahaha

Succes

Gr.

Terug
Bovenaan