Lycke is geboren

Gistermorgen om 7.42 is onze 3e dochter Lycke geboren. Precies op de uitgerekende datum.

Het is super snel gegaan, had 's avonds al wel last van weeen, maar leken meer voorweeen dus ben nog wel naar bed gegaan, rond 2 uur er toch uit gegaan en ff lekker wezen douchen, toen kwamen ze wel al om de 5 min, maar waren geen sterke weeen, tegen half 6 werden ze wat sterker en dus de vk gebeld, zij kwam om zes uur, toen had ik 4 a 5 cm en nadat zij gevoeld had kwamen de weeen wat vaker en werden ze krachtiger. Rond half 8 voelde ik de baby al komen, stond nog in de woonkamer dus zijn we naar boven gegaan, naast het bed had ik echt enorme persdrang toch nog op bed kunnen klimmen en na 1 min was Lycke er.

Het was echt een turbo bevalling. Niet normaal, had het de laatste min echt super slecht, ze wilde er zo snel uit, maar het mocht niet van de vk, maar kon haar niet tegen houden. Ze lanceerde bijna uit mijn buik.

Heb gelukkig maar 1 kleine hechting en voor de rest gaat alles super goed.

Lycke drinkt goed bij me, is een klein poppetje, woog 3290 gram en 48 cm. Zo'n klein prinsesje. Onze 2e dochter woog bij haar geboorte 4140 gram dus echt een super groot verschil met Lycke, heerlijk weer zo'n klein hummeltje.

Lekker genieten zo.

Meiden die nog moeten bevallen, heel veel succes en sterkte met de laatste loodjes

Ik zal foto's op hyves zetten.

Terug
Bovenaan