Lydia en Tess

Vanmiddag kwamen Tess en haar mama (Nanda) gezellig bij ons spelen. We moesten eerst wel aan elkaar wennen, maar op het einde gingen we zelfs kiekeboe spelen, dansen en gekke bekken trekken naar elkaar. Ik ben zo moe dat ik alweer in bed lig, dus ik laat mama maar even wat foto's plaatsen:

Tess op de fiets van Lydia

Tess op de glijbaan van Lydia

Samen op de bank poseren:

Samen chippies eten. Lydia controleert even of Tess er nog wel genoeg heeft...

En Tess had ontdekt dat dat chipsbakje zo mooi op haar ronde koppie bleef staan. Helaas heeft Lydia een langwerpig hoofd, alle reden dus om boos te worden dat het bij haar niet lukte.

Nana, het was erg gezellig, moeten we vaker doen. En het taartje zag er prachtig uit: we gaan vanavond proeven (als ik me in kan houden), en ik weet nu al zeker dat ik me aanbevolen houd voor een workshop.

Liefs, Rianne en Lydia

Hoi Rianne en Lydia,

Wij vonden het ook een super gezellig middag, hij is echt om gevlogen! Onderweg kon Tess helaas niet slapen en heeft flink lopen jammeren, gelukkig waren we op tijd thuis (lang leve de carnaval) wel wat file maar niet zo erg als normaal.

Snel weer een keer afspreken lijkt me een leuk plan. En je bent natuurlijk welkom op een workshop, gaan we een mooie Bumba taart maken voor je meisje! zodat  je er eentje kan maken voor haar verjaardag!

Fijne avond nog,

Liefs Nanda en Tess

Heej, das een goed idee van die Bumbataart! Ik heb net vast een stukje geproefd als toetje: hij was errug lekker! Hans houdt niet zo van zoet maar toen hij de binnenkant zag besloot ie om als het eten wat gezakt is ooke en stukje te proeven. Lydia at beroerd, dus die kreeg alleen een toetje, taart mag ze morgen proeven.
En we komen zeker ene keer naar jullie toe, mag Tess leren haar speelgoed te delen
Lydia zit nu met Hans het boek met de namingo's te lezen, want ze was la vervelend vandaag, toen jullie wegwaren ewrd ze er neit vrolijker op. Slapen wilde ze ook niet en de blokken vlogen hier bijkant tegen de monitor. Dus die gaat zo in bad en naar bed...
Ik zal je vandaga of morgen de foto's ook even mailen.
Liefs, Rianne en Lydia

twee lieve meisjes bij elkaar! ziet er gezellig uit!
en wat staat Tess dat spijkerjasje stoer zeg!

en Nanda, als ik zo die verhalen over je taarten lees, nou dan loopt het water in mijn mond

liefs Jenneke mv Ivar

Hoog is hij niet nee, maar wel vol met spannende geluidjes, muziekjes en lichtjes. Ze vindt hem nog steeds helemaal leuk, vooral om op het bovenste deel te staan springen, omdat ze dan alles activeert. Dus voorlopig blijft ie nog ff staan...

Terug
Bovenaan