Vanmiddag kwamen Tess en haar mama (Nanda) gezellig bij ons spelen. We moesten eerst wel aan elkaar wennen, maar op het einde gingen we zelfs kiekeboe spelen, dansen en gekke bekken trekken naar elkaar. Ik ben zo moe dat ik alweer in bed lig, dus ik laat mama maar even wat foto's plaatsen:
Tess op de fiets van Lydia
Tess op de glijbaan van Lydia
Samen op de bank poseren:
Samen chippies eten. Lydia controleert even of Tess er nog wel genoeg heeft...
En Tess had ontdekt dat dat chipsbakje zo mooi op haar ronde koppie bleef staan. Helaas heeft Lydia een langwerpig hoofd, alle reden dus om boos te worden dat het bij haar niet lukte.
Nana, het was erg gezellig, moeten we vaker doen. En het taartje zag er prachtig uit: we gaan vanavond proeven (als ik me in kan houden), en ik weet nu al zeker dat ik me aanbevolen houd voor een workshop.
Liefs, Rianne en Lydia
Tess op de fiets van Lydia
Tess op de glijbaan van Lydia
Samen op de bank poseren:
Samen chippies eten. Lydia controleert even of Tess er nog wel genoeg heeft...
En Tess had ontdekt dat dat chipsbakje zo mooi op haar ronde koppie bleef staan. Helaas heeft Lydia een langwerpig hoofd, alle reden dus om boos te worden dat het bij haar niet lukte.
Nana, het was erg gezellig, moeten we vaker doen. En het taartje zag er prachtig uit: we gaan vanavond proeven (als ik me in kan houden), en ik weet nu al zeker dat ik me aanbevolen houd voor een workshop.
Liefs, Rianne en Lydia