Lyndsey is geboren.

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.

Afgelopen vrijdag op controle geweest bij de gyn , zou ons kindje uit eindelijk gedraaid zou worden, verliep het toch iets anders uit.
Het was niet verandwoord om het te laten draaien dus kregen we te horen van de gyn, pak thuis je spullen en morgen krijg je een keizersnee.
Ik ben met 36+ 5 dagen bevallen van een gezonde dochter.
Ik zou eigenlijk op 7 april gaan bevallen, die datum stond toen vast, omdat ik vorig jaar een dochter ben verloren met 38 weken zwangerschap.
Verder gaat het met ons heel erg goed, ik ben blij maar toch ook wel een beetje verdrietig.En lyndsey maakt het uit stekendt .
Ik wens iedereen een hele fijne zwangerschap.

Groetjes peggy

Trotse mama van Anouk* en Lyndsey.

hoi peggy,
van harte gefeliciteerd met de geboorte van deze gezonde dochter! het zal vast schrikken geweest zijn om meteen de volgende dag al te bevallen. ben blij dat het allemaal goed is gegaan.
Mogen jullie al naar huis of moeten jullie een tijdje in het ziekenhuis blijven?

Groetjes,
Sara

Hoi,

Van harte proficiat met je dochter linsey.
Prachtige naam ook.
Geniet van je kraamtijd meid.

lfs, Nice mama van Peter 25-08-2007

Hai Peggy,
Gefeliciteerd met jullie gezonde dochter Lyndsey. Leuke naam (mijn schoonzusje heet Lindsey). Ik vind het een leuke naam!
Geniet van jullie lieve meid, zelfs na een moeilijke vorige zwangerschap/geboorte. Ik wens jullie het allerbeste en misschien vergezel ik jullie binnenkort (ik ben in ongeveer 2 weken uitgerekend).

Liefs  Elle mama van Anna en Leah

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geniet maar lekker van je meisje met inderdaad een mooie naam!
groetjes,Priscilla

Lieve peggy,

Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter en zusje....
Ik weet zeker dat Anouk* heel trots is op haar zusje...

En tuurlijk is het een beetje een dubbel gevoel, dat hoort erbij, maar
nogmaals wens ik jullie heel veel geluk, liefde en vooral gezondheid voor
de toekomst...

En ze is prachtig!!!! (heb foto's op je hyves gezien)

Liefs Randy
mama van Ninthe* en 32wk+5dgn zwanger (nu ik nog...hihi)

Terug
Bovenaan