lynn GEFELICITEERD!

Hai lieve Renate,

Dank je wel! Heel lief van je! Het is vandaag 3-dubbel feest :) Ik ben jarig, mijn tweelingzus is jarig en ik ben zwanger! Wat een mooie dag! :)

Jij ook lekker genieten he? Laat de rest, de rest en het belangrijkste ben jij, je man en je baby-tje!

Liefs Lynn!

Heerlijk al die positieve dingen! Ook van harte met je zus:) maak er wat gezelligs van vandaag!

Ik ben zeker ook aan het genieten tussen alle kwalen door.. maar zit alweer in spanning voor maandag.. dan krijgen we weer een echo..

Liefs

Hey lynn gefeliciteerd!
Maak er een mooie dag van...
En ik denk dat je het mooiste cado al gekregen hebt! Geniet ervan je hebt het verdient!

Liefs jennifer

Gefeliciteerd met je verjaardag! En natuurlijk ook met die van je zus.. Weet zij het al?

En eindelijk is dan je mamaclub December er! Geniet er lekker van en ik hoop dat ik nog mag aanschuiven voor eind December.. We zullen zien..
Liefs!

Dank jullie wel!

@mama2deX: jaaaaaa! Mijn zus weet het al! Ze barste in tranen uit toen we het vertelde, ze zei: ik heb nog nooit tranen van geluk beleefd en elke keer als ze eraan dacht, begon ze weer te huilen, zo aandoenlijk! :)
Verder weten al vrij veel mensen in onze nabije omgeving het, tsja....we konden niet lang wachten na onze iui.....mensen weten dan dat je na 2 weken een antwoord hebt maar goed.....ik vind het niet erg! Het loopt bij ons nou eenmaal anders dan bij stellen waarbij het op de natuurlijke manier lukt!

Ik hoop ook dat jij en vele anderen nog mogen aanschuiven bij de December mama's!

Terug
Bovenaan