@lynn & neomi

A

Anoniem

Guest
heey meiden...

was even benieuwd hoe het nu eigenlijk met jullie dieet gaat....
ben zelf nog heel erg aan het twijfelen om het cambridge dieet te gaan volgen....

hee,
ik welk opzicht wil je wat weten meid?
ik drink 2x per dag, ontbijt en lunch een shake en ik eet 's avonds gewoon warm met de pot mee! alleen wel gezond eten natuurlijk, veel rundvlees en kip, patat uit de oven en alles bakken in olie!
en ben nu ruim 9 kilo kwijt in 6 week! ben ik erg blij mee!!
me cylcus niet overhoop gelukkig!

Hai lieverd,

Van mijn kant ook even wat info ;-)
Ik ben gestart met het CB dieet zo'n 4,5 week geleden en ik heb eerst een afbouw week gedaan, dat betekend dat ik calorieën ben gaan afbouwen (in overleg met consulente) en daarna ben ik door gegaan met CB500....Ik ben ik iets meer dan 4 weken 10 kilo afgevallen....met CB500 gaat het natuurlijk wel sneller maar CB800 is ook prima! Dan blijf je dus wel 's avonds eten (een lichte maaltijd)

Mijn huisarts is er overigens van op de hoogte en moest ook haar goedkeuring en handtekening zetten omdat zij weet van onze kinderwens en ik geen last wilde krijgen van een in de war rakende hormoonhuishouding. Tot dusver nergens last van!

Ik ga door tot de 27ste en daarna ga ik 3 weken afbouwen zodat mijn lijf rustig weer kan wennen aan 'vast' voedsel en aan calorieën.

Ik vind dat je moet doen waar je jezelf goed bij voelt! Ik moest niet echt afvallen (had gewoon mt 40) maar voor mijn eigen gevoel, voel ik me zo lekkerder in mijn velletje en mijn BMI is nu ook perfect!!

Succes schat! Liefs Lynn

Heey...

Super dat het zo goed gaat...en allebei al lekker afgevallen...
Bij mij gaat het hartstikke slecht....kan de tussendoortjes niet laten staan helaas...
Moet echt wat meer aan mijn dicipline gaan werken...
Ben nog steeds aan het twijfelen of ik ook het cambridge dieet ga volgen...
Zal het er eens met mijn vriend over hebben....

@lynn eind deze maand dus weer afbouwen begrijp ik.
Zit te wel te denken dat als ik het doe ik ook de cb500 ga doen.
Om het samen eten hoef ik het niet te laten.(mijn vriend houdtn iet van de hollandse pot en ik niet van de pasta's, kan hij dus pasta's gaan eten haha)

Fijn dat jullie even hebben gereageerd,

liefs

Je moet maar zo denken: wat zijn een paar weken op een mensen leven......Ik heb in 2009 ook CB500 gedaan (eerste keer) en ik weet dat voor mij CB500 de enige manier is! Ik ben namelijk echt de reïncarnatie van koekiemonster en dat is ook mijn valkuil! Je even ertoe aanzetten (en het is echt wel zwaar) maar je voelt je gewoon happy als je wat kilo's kwijt bent en of dat er nou 5 of 15 zijn....Dat is per persoon verschillend!

Denk er gewoon even rustig over na en overleg het met je vriend/man en lees even wat info op het web (daar kan je ook verhalen lezen van mensen die CB doen of hebben gedaan!

Succes! Liefs!

Meiden ik lees even mee... wat heerlijk dat jullie zijn afgevallen!!!!!!!!!!! Hopelijk komen jullie straks niet aan als je weer gewoon gaan eten.. het is jullie gegunt. Een mens moet goed voor zichzelf zorgen... daar hoort ook een gezond gewicht bij!

Geluk toegewenst en heel veel spiegelplezier!

Terug
Bovenaan