@Lynn VISOLIE

Hey Lynn,

Las net op het zwanger worden forum een berichtje van je dat je vitamines neemt met visolie.

Wellicht ben je daar zo kotsmisselijk van.
Ik heb ze bij mijn eerste ook de eerste weken genomen, en werd er heel naar van. ZOdra ik andere had genomen was mijn misselijkheid als sneeuw voor de zon verdwenen. (af en toe een vlaagjemaar was niet noemenswaardig).

Misschien een idee? Ook is de visolie meestal pas belangrijk in het laatste trimester, als de hersentjes gaan werken e.d. las ik ergens.

Ik neem gewoon de mamavitamines van davitamon. Ik eet wel vaker vis per maand. En als het even kan laatstetrimester elke week.

Liefs

Hey Heppy,

Wat een goede tip! Wist helemaal niet dat dat zou kunnen. Ik heb nog gewone foliumzuur, ik ga het eens uit proberen.

Ik heb het advies gekregen deze alvast te gaan slikken maar mijn arts keek ook heel verbaasd toen ik dat zei en mijn vriendinnen die mama zijn, hadden alleen foliumzuur geslikt tijdens hun zwangerschappen.

Ik ga het dinsdag tijdens de echo gelijk vragen. Die dingen van Orthica blijf je ook na proeven, snap je? Heel smerig die grote capsules, bah!

Thanks again voor het mee denken! Liefs!

Ja precies, mij kwamen die pillen de hele dag een beetje omhoog zeg maar.

Ben toen overgestap op tabletjes zonder visolie, omdat mijn vk dat toen geadviseerd had.

Het werkte.

Ik hoop voor jou ook!

Liefs

Lynn ik ben van de september club. Ik werd ook heel misselijk van puur foliumzuur dus mocht dat niet helpen raad ik je aan gravitamom te nemen hier zitten ook nog andere vitamines in en bij mij hielp het wel voor de misselijkheid. Sterkte

Hè Lynn,

Ik ben een augustus mama. We spraken elkaar wel is op het zwanger worden forum. Ja kan inderdaad misselijk worden van de pilletjes. Waar ik nooit last van heb gehad is de mama pillen van Davitamon daar zit alles in wat je nodig hebt. Ik slik ze nu ook nog steeds niet elke dag maar zo'n 3x in de week! Ze zijn namelijk voor de ontwikkeling zeker in de fase waar jij in zit er belangrijk! Succes. En tja.... Het hoort er ook een beetje bij! Over een paar weken wordt je meestal weer iets fitter. Succes iig. En nog gefeliciteerd met het wondertje!

Liefs

Ik slik ook visolie omdat ik geen vis lust.
Maar als ik ze sochtends neem ben ik ook misselijk maar nu neem ik ze savonds voor ik ga slapen. Dan met een glas siroop ipv water. En het helpt echt goed. Geen last meer van die tabletten.

Terug
Bovenaan