@ Lynn

A

Anoniem

Guest
En hoe is het met jou? Vandaag je NOD!!! Stiekem al getest vanmorgen vroeg???
Houd me op d ehoogte van het laatste nieuws!
Ik voel gewoon de spanning voor jou hier van het scherm af spatten, haha!

Mijn duimen blijven draaien!!

Liefs Daisy

Zie net dat ik me een dag vergis, haha!
Nou ja, veel succes danmorgen met het uitblijven van je ongi, hihi....
Ben al lekker bezig zo vroeg op de ochtend...:(

Hey lynn en dacey,

Ik wil even zeggen dat ik jullie af en toe nog even volg en jullie beide veeeel succes wensen. Ik hoop voor jou lynn dat het toch echt raak is nu, en dat je te vroeg had getest van de week... En daycey, hopelijk mogen jullie snel met iui beginnen en in 2012 een mooi kindje krijgen.

Wilde dat toch ff kwijt! Ik heb op t zwanger worden forum veel aan jullie gehad, ik wens jullie al t geluk!

veel succes en sterkte meiden. lijkt mij allemaal zo naar als het niet vanzelf gaat.
mijn beste vriendin gaat volgend jaar ook voor ICSI en heeft al een kindje via IVF.

sterkte!!

liefs!!!

Hai lieverd(s)

Dank je wel voor je berichtje! Ik voel me nog steeds beroerd (door de griep) Tja....Ik had mijn NOD maar op 3 Nov gezet (ik weet het nl niet meer) Ik ga morgen nog wel even een testje doen maar ik voel niets wat een op een mogelijke zwangerschap kan duiden hoor....Heb niet echt hoop!

Enne...geeft niets hoor, zo op de vroege ochtend Hahahaha!! Je hebt wel genoeg aan je hoofd voor vandaag! Succes hé?! en ik wacht met spanning je berichtje af vanmiddag!

@KimKim: wat lief van je! Dank je wel! Hoe gaat het met jou? Alles goed?

Liefs Lynn

Terug
Bovenaan