@ lynn

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve Lynn,

Ik lees al een tijdje vol ongeloof jouw berichtjes. Hier erg druk, dus vaak geen tijd om te reageren. Doe het maar even zo!

Wat heb jij het te verduren, zeg, de laatste weken! Elke keer denk ik dat hè. Portie wel hebt gehad hebt gehad en dan komt er nog een vervolg!

Wil je toch laten weten dat ik heel erg met je mee leef, ondank mijn weinig reacties.
Het wordt tijd dat het geluk eens aan jouw kant komt te staan!

Hoop dat je je snel weer beter voelt en je weer volop kan genieten van alles.

Houd je taai, na regen komt zonneschijn!

Liefs Daisy

Hai lieve Daisy,

Wat ontzettend lief van je! Dank je wel!
Ik ben blij te lezen dat je het lekker druk hebt, scheelt misschien ook wel met alle gedachten en gevoelens die bij 'zwanger worden' komen kijken..... Ik denk ook vaak aan jou en hoe het volgende week zal gaan... Ik duim toch voor je hoor! :)

Tja....het zit indd allemaal niet mee maar ik ben niet voor 1 gat te vangen hoor... Vallen en weer opstaan! Hoe sneu het ook klinkt, dat is een beetje mijn motto geworden. Ik bedoel het niet negatief want ik probeer ook wel weer de keerzijde van het alles te zien maar ik baal gewoon van de huidige situatie en dat deze ronde waarschijnlijk verloren gaat, het duurt al zo lang maar meid.....daar weet jij helaas ook alles van!

Ik ga zo lekker slapen en morgen weer een frisse dag en dan nog een week tot onze afspraak in het ZH.

Weltrusten en succes met alles! Ik gun het je zo!

Liefs Lynn.

We zijn allebei wel toe aan een beetje positiviteit rondom zwanger worden volgens mij!
Ik hoop echt dat ik de 23 ongi wordt en kan bellen, anders ben ik ws. tijdens de sintviering op school afwezig.... Niet dat ik daarvoor het ziekenhuis af ga zeggen, maar ik zou het niet leuk vinden!

De drukte scheelt idd wel wat betreft denken aan zwanger worden. Misschien wel een positief puntuje waar we baat bij hebben deze ronde! De tijd gaat gelukkig ook erg snel, dus het wachten valt mee! Aan de andere kant is het ook wel goed opletten, want juist door de drukte vergat ik bijna mijn ei! Dwz, bijna te testen wanneer mijn ei kwam! Dan kun je lang wachten op een kindje!

Ik ben blij dat je er zo positief in staat. Bij mij kwam de grote dip, toen we anderhalf jaar bezig waren en weer voor een half jaar naar huis werden gestuurd. Ik had toen echt het gevoel van waarom?? Het stond voor ons eigenlijk al vast dat het zonder hulp niet meer zou lukken.
Gelukkig ook weer uit de dip geklommen en nu helemaal vol vertrouwen de IUI tegemoet!
Ik hoop dat jij die dip nooit krijgt, omdat je voor die tijd al zwanger bent!

Liefs Daisy

Hai Daisy,

Niet je ei vergeten hoor! Hahaha!! Ik hoop eigenlijk dat je de 23ste helemaal niet ongesteld gaat worden maar pas weer 9 maanden later! Dat zou toch wat zijn??

Maar goed.....anders gaan jullie op voor de IUI en da's ook weer spannend hé? En tja....niet leuk als je de Sintviering zou missen maar het zou wel voor een geweldig doel zijn! :)

Ik hoop ook voor ons dat er geen dip gaat komen tenzij we volgende week ook voor een half jaar naar huis gestuurd worden, geloof dat ik dan helemaal gek wordt! Maar goed....dat is op de zaken voorruit lopen!

Ik wens je het beste en indd we zijn wel een beetje toe aan wat positiviteit rondom het zwanger worden! :)

Ik hou je in de gaten maar ga zelf ook een beetje afstand nemen, puur omdat ik het ook drukker ga krijgen op werk. Uiteraard zal ik af en toe ff schrijven hoe het gaat. Jij ook hé?

Liefs Lynn.

Natuurlijk schrijf ik af en toe nog een stukje of reageer ik nog!
Heb mijn ei niet gemist en moet nog een weekje wachten tot mijn nod: woensdag.

Zoals altijd voel ik weer van alles wat ik keihard aan het negeren ben, haha! Zal al wel een voorbodebvan ongi zijn, want voel hetzelfde al altijd. Nu de IUI eraan komt, vindt ik het niet eens zo erg meer.

Voor jou ook een spannende tijd volgende week! Probeer openminded het gesprek in te gaan, dan komt het vast goed!

Voel de zenuwen van ons eerste gesprek weer opkomen, maar dan voor jou! Kijk al uit aar je verslagje!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan