@ Lynn

A

Anoniem

Guest
Morgen hebben jullie een afspraak bij de gyn toch? Heel veel succes meid! Ik hoop dat de uitslagen goed zijn!

Dank je wel! Ja, dit is de 2de afspraak bij die fertiliteitsarts....ben wel gespannen hoor. We krijgen de uitslag van de proef opwerking en hopelijk een behandelplan/traject.....Het wordt tijd!

Ik weet alleen niet waar ik op moet hopen, alle mogelijke varianten spoken door m'n hoofd.... Ik hoop gewoon op duidelijkheid en dat we niet naar huis gestuurd worden na 18 rondes. We wachten 'rustig' af.

Bedankt voor je bericht! Lief dat je dat hebt onthouden, ik laat morgen sowieso wat van me horen.
Hoe is het met jou?

Liefs Lynn.

Succes morgen Lynn!! Ik hoop voor je dat er idd een behandelplan/traject voor jullie bepaald is!!

We lezen wel hoe het gegaan is!

Ga heel hard duimen dat jullie het behandeltraject horen! Zal idd tijd worden, elke ronde is er 1 teveel!

Hier alles prima! Geb het heel erg druk met werk. Deze ronde moeten we weer veilig doen ivm k.o dus ff pauze en op naar 9 maart.

Succes morgen!

Succes Lynn! En laat je idd niet afschepen, jullie hebben nu lang genoeg gewacht!

Liefs Daisy

oooh spannend ik wist het ook nog hoor ..... haha ben meer met jullie allemaal bezig dan met mezelf op het moment haha .
Ik hoop vanmiddag wel op goed nieuws en een behandelplan!

Liefs

Terug
Bovenaan