@Lynn

A

Anoniem

Guest
Hey meid!

Hoe is het met de last van je onderrug? En met je buik?
Nog een weekje wachten, dan hebben we allebei nod! Kom je de tijd nog een beetje door? Ik vond zelf de wachttijd na de eerste IUI het spannendst. Toch de meeste hoop, omdat er echt iets gedaan is. De IUI's daarna was die hoop alweer verdwenen, haha.

Misschien al stiekem wat signaaltjes die erop kunnen wijzen dat IUI 1 voor jullie genoeg is geweest?

Liefs Daisy

Elientjuh, Lovelly en Ukkietje, hoe is het met jullie? Zag dat jullie ook de 26e en 27e nod hebben?

X

Hey Daisy,

De last in m'n rug is wel een stuk minder en de pijn in m'n buik ook dus ik denkt echt dat dat voor mij de bijbehorende klachten waren na de IUI.

De wachttijd is gevoelsmatig best wel lang! Gelukkig heb ik aankomende week een vrij drukke week dus die is hopelijk snel voorbij! :) Wel spannend hoor!

Tja....en signaaltjes? Ik weet het niet hoor! Voel van alles maar misschien wil ik het wel voelen.....Heb echt geen idee. Sinds gister een beetje last van mijn borsten maar niet pijnlijk ofzo.....

Het vervelende vind ik wel dat ik er nu weer heel erg mee bezig ben, ook omdat dit de eerste IUI is. Klinkt je vast bekend in de oren?! ;-)

Ben niet echt heel positief ingesteld nu maar goed.....we moeten helaas nog even wachten. Ik vraag me ook af hoeveel vrouwen echt al zo vroeg iets merken, daar zijn de berichten ook heel verschillend over.

Heb jij nog een positief gevoel over afgelopen ronde zonder IUI? De 29ste is jullie evaluatie toch? Ben wel benieuwd hoe het nu verder zal gaan voor jullie!

Fijne zondag en dank voor je berichtje!
Liefs Lynn.

Ja kwaaltjes zijn altijd wat vaag, het lijkt olgens mij heel veel op gewone ongiklachten! Fijn dat de last van je rug en buik verminderd is.
Ikheb ook een aardig drukke week, dus voorbij zodra ik er erg in heb!

Ik was er de eerste keer ook hee erg mee bezig idd. Dacht van alles te voelen, zat het hele internet af te surfen op zoek naar positieve verhalen, enz. Bij de tweede was dat al een heel stuk minder.

En tja, een positief gevoel over deze rustmaand.... Ben niet veel met zwanger worden bezig geweest, dat is al positief, heb zelfs mijn ei niet gezocht en ook niet gevonden. Ik merk mijn eisprong niet altijd, nu dus niet! Zoals ik eerder schreef heeft mijn vriend een slijmbeursontsteking in zijn schouder en daa heeft hij heel veel last van gehad. Het gaat nu wel weer een heel stuk beter, maar weinig geklust deze maand. Het is heerlijk ontspannen geweest, maar denk niet dat het een positieve test tot gevolg heeft.
Hoewel je toch nooit weet, natuurlijk, dus de spanning is wel iets terug!

Hopelijk toch allebei goed nieuws over een week! De gevoelige boobies bij jou zou wel uit kunnen groeien tot een duidelijk signaal!

Liefs Daisy

Nou dat is heel fijn Lies maar misschien ook leuk als je verteld wat je dan voelde? Ben heel benieuwd!

Ik bedoel het trouwens goed meid, komt misschien een beetje rot over (lees het net terug) maar ben echt benieuwd! :)

is al goed hoor! :)
het rommelde aardig in mijn buik en was veel misselijk en ongipijn in me buik en onderrug gevoelige boobies kwamen bij mij pas na een aantal weken

Terug
Bovenaan