@lynn

A

Anoniem

Guest
hoi lynn

ik kon het niet laten om je te zeggen dat je een super lieve man heb ....dat berichtje van je man heb vele vrouwen hier (denk ik ) ontroerd met zijn lieve woorden over je .....ik wens jullie alle geluk van de wereld en geniet lekker samen van dat wondertje in je buik ...oooooo en VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG ...maak er een leuke dag van

xxxx tamara

Lieve Tamara,

Wat een schat he?! :) Voel me ook de gelukkigste vrouw op deze planeet met zo'n kanjer van een man! Maar echt, hij meent het oprecht en bovendien vind ik jullie ook allemaal kanjers en ook al ben ik nu (eindelijk) zwanger, ik blijf zo graag jullie verhalen lezen en een ik blijf ook graag af en toe meedenken, schrijven en knuffel of een opbeurend woord geven maar kan me ook voorstellen dat dat misschien niet zo meer op z'n plaats is.....

Ik heb zo veel aan jullie gehad! Ik hoop echt met hart en ziel dat er gauw weer een hoop positieve testen zijn en een ieder z'n wens in vervulling mag gaan!

Dank voor de felicitaties!
Lieve knuff Lynn.

Ik heb inderdaad een paar keer moeten slikken van het lieve berichtje van je man.

GEFELICITEERD lynn met je verjaardag!!!!!!!!!!

o vergeet je idd helemaal te feliciteren met je verjaardag een mooier kado kon dus niet!!!

veel liefs

Gefeliciteerd meid. en een toffe peer die vent van je. ahahahaha.

Ik heb zelf ook even moeten slikken na het lezen van je mannetje zijn bericht! Super lief en wat bof je met hem!

Eindelijk groeit er een klein wondertje in jou! Geniet er samen van!

Gefeliciteerd meid met je verjaardag! Fijne dag!

Liefs Ram24

Wat een scheet van een man heb je toch geweldig zeg !!
Ben wel beetje jaloers hihi maar mijn vriend is ook heel lief hoor !
Fijne verjaardag vandaag !

En als je ons wil volgen en steunen en berichtjes wil plaatsen enz ....van mij mag je hoor wrm zou dat niet op zijn plaats zijn je pept ons altijd weer beetje op !!!

Veel liefs !!

Ik ben het helemaal eens met bloemmie. Je hebt helaas zo lang op dit forum moeten zitten en weet daardoor en van iedereen vele ins en outs. Je opbeurende berichtjes zijn denk ik (en zeker voor mij!) voor velen van ons heel fijn om te lezen. Geniet jij nu maar lekker van je welverdiende zwangerschap en hopelijk tot snel op het volgende forum (en hier natuurlijk ;-))

Liefs van Mar

Terug
Bovenaan