@Lynn

Hoi Lynn,

wat bijzonder een tweeling! Lijkt me echt gaaf, ook wel pittig de eerste tijd, maar wat zullen die hummeltjes veel aan elkaar hebben straks!

Als ik zie hoe leuk mijn meiden met elkaar spelen terwijl ze 1,5 jaar schelen, daar geniet je echt van..

Zijn het je eerste kindjes??

liefs An

Hai An,

Het zijn indd onze eerste kindjes en het is best een bijzonder verhaal: Mijn man en ik hebben er bijna 2 jaar over gedaan en door middel van IUI zijn wij in verwachting geraakt! Ze hadden bij de IUI maar 1 goed eitje gevonden en het zaad van mijn man wat ze gebruikt hebben was net op het randje van wel of niet kunnen insemineren en dus wel gedaan....

Mijn lichaam heeft dus zelf heel laat het eitje nog gesplits en daardoor nu in verwachting van een 1-eiige tweeling. Tsja....zal best druk worden maar goed samen staan we sterk! Ik ben er overigens zelf ook 1 van een tweeling en ik ben toch elke dag blij dat ik mijn zus heb, als kind vond ik het geweldig en als volwassenen nog steeds! Zou haar voor geen goud willen missen hoor.

Wat leuk ook voor jou! 2 kindjes die zo lief met elkaar spelen, volgens mij is er niets mooiers dan dat.... Mijn man is echt in de 7de hemel, zo gaaf om te zien.

Liefs Lynn.

hey lynn,
wat lees ik nu!!!!! wat leuk een tweeling!! je vraagt er 1 en krijgt er 2 hahahahaha
geweldig. het is jullie echt gegunt meid!
geniet ervan! (ondanks de misselijkheid!)

Hi Lynn,

dat is inderdaad een bijzonder verhaal! Vindt et echt super voor jullie..
Nu helemaal mooi dat het er dan meteen twee zijn..
als het niet zomaar spontaan gaat. Je weet niet of een volgende weer zou lukken.. Lijkt me wel echt gaaf hoor een tweeling, en tja je weet dus zelf wat het is, dat lijkt me ook wel heel bijzonder, zelf 1 van een tweeling en dan nu er zelf 1 te verwachten..

Geniet ervan, en gewoon door die paar rotweken heen zien!, over een maand ofzo, dan zul je jezelf vast een stuk beter voelen!

liefs An

haa Lynn denk ff spieken hoe je echo was. Super zeg een tweeling, je hebt het dubbel zo hard verdiend! Het wachten is goed beloond! Super gefeliiteerd.

groetjes mamaa29

Terug
Bovenaan