@Lynn

Hey Lynn,

Even een vraagje. Heb net een CB test gedaan met indicator. Volgens mijn eigen berekeningen zou ik nu 4.5 wk zijn maar hij gaf 3+ aan. Had jij ook toch? Dan zou ik nu al ruim over de 5 wk moeten zijn.

Miss ook een tweeling of gewoon echt een turbo ei?
Zal wat zijn! Ik heb 1 juni de eerste echo. Dan zullen we het weten-:)

Fijn weekend!

Hai Mascha,

Ik had dat juist niet..... Ik had op mijn officiele nod een digitale gedaan en die gaf toen 2-3 aan terwijl wij natuurlijk precies wisten wanneer de bevruchting had plaats gevonden, dat was exact 2 weken daarvoor. Ik begreep het toen niet helemaal want naar mijn idee had er dan 1-2 moeten staan. Achteraf snap ik het wel vanwege mijn dubbele hcg aan maak. :) en ik teste al 5 dagen voor nod positief, achteraf ook vrij logisch.

Volgens mij is het maar een indicatie en staat die 3+ gewoon voor langer als 3 weken na bevruchting! Maar bij jou zou dat dan 2,5 week geleden zijn. Die eerste 2 weken krijg je natuurlijk cadeau...... Nou wie weet Mascha, had je indd een turbo ei en krijg je ook een tweeling! Dat zou toch ook fantastisch zijn meid!

1 Juni de eerste echo? Spannend hoor! Hoe voel je je verder?

Lieve knuff Lynn.

P.s. fijne moederdag morgen! :)

Dan klopt het toch wat ik zei? Dat jou indicator ook verder aangaf dan dat je eigenlijk was? Door de hoogte aan hcg? Wat ook bleek door je twins.

Ik denk dat mijn ei pas was toen de buikpijn weg was. Maar de gyn liet al wel iets vallen dat je buikpijn hebt na de eisprong omdat er dan vloeistof vrij komt in je buikholte en dat doet zeer. Wat betekent dat mijn ei don-vrij geweest kan zijn en dan zou de indicator van vanmiddag kunnen kloppen, dan ben ik nu 5+2.
Toch vreemd. Maargoed, 1 juni weten we meer en horen we hoever we precies zijn.

Jullie ook een fijne (geheime) moederdag.
Voelt wel heel speciaal he?

XMascha

Hey Mascha,

Ff een vraagje...... Zie hierboven iets staan over buikpijn. Heb sinds gisteren wat lichte ongi kramp en zou dinsdag of woensdag volgens de gyn mijn eisprong gehad hebben. Hoort die buikpijn dan nog bij de eisprong? Had namelijk vd week wel last van buikkrampjes en daarna was mijn ei idd weg maar heb eigenlijk nooit buikpijn tot in ieder geval een week voor mijn ongi. Wat waren jou eerste kwaaltjes?

Groetjes Bianca

Hey meid,

Van harte nogmaals! Bijzonder he...
Die testen zijn niet 100% betrouwbaar, het hcg gaat bij alle vrouwen anders. Vriendin van mij is 2 keer zwanger geweest (van 1kindje beide keren) en zij testte al een week voor nod positief. Haar hcg steeg explosief, wat ik dus wil zeggen: tis positief dat je hcg zo hard stijgt maar wil verder niks zeggen.

De buikpijn van je eisprong kan of ervoor zijn (pijn die je eierstokken geven van t grote eitje dat op knappen staat) of erna (zoals jij zegt van de vloeistof). Tis dus echt n kwestie van afwachten, maar denk maar zo: stap 1 is gezet: je bent zwangerrrr! :)

Groetjes

Thankx Charlotje!
inderdaad, waar maak ik me 'druk' om...ik ben zwanger......nothing else mathers!

Bianca, Mijn eerste kwaaltjes waren mijn borsten en soms een zweem van misselijkheid. Ook tegen mijn nod aan, paar dagen ervoor, steken in mijn liezen, dat de baarmoeder dus aan het 'groeien' is. Dus wie weet is het bij jou ook een heeeeel goed teken!!!!!!
Ik hou je in de gaten op het zw forum! Ik hoop je heel snel te zien bij de mamaclubs, dat zou toch helemaal geweldig zijn!!!

Fijne dag!

Terug
Bovenaan