@Lynn

Hoi lieve Lynn,

Wat ben je toch altijd lief naar anderen toe. Zelfs nu je door jullie prachtige tweeling niet zo lekker in je vel zit en je alle reden hebt om eens even lekker te zeuren.
Met mij gaat het eigenlijk erg goed. Natuurlijk hebben we soms wel moeilijke momenten, nog een paar weekjes en ik was uitgerekend (7 juni), maar we kijken vooral vooruit. Ik heb ook echt weer zin in zwanger worden, zo'n lekker klein frummeltje..... Ik kan ook heel erg blij zijn voor anderen, echt gemeend, uit het diepst van mijn hart.
Morgen moet ik de duivels op bezoek krijgen, echt heel, héél spannend.

Heel veel liefs, mamamijn

Hai lieve mamamijn,

Dank je wel voor het compliment! Lief van je! Ik zeur ook genoeg hoor maar wil ook weer niet continu klagen....daardoor voel ik me ook niet beter...

Oh meid, wat een idee en gevoel dat je bijna uitgerekend zou zijn, is toch wel een hele rare en misschien wel pijnlijke gewaarwoording. Knap dat je ondanks jullie moeilijke momenten toch vooruit kijken. Ik heb diep respect voor je! Kan me wel goed voorstellen dat je helemaal zin hebt in, weer zwanger worden! Ik hoop dan ook dat je vandaag helemaal geen duivels op bezoek krijgt maar een knalpositieve test in handen mag hebben, het is je zooooo gegunt!

Ik hou je in de gaten meid en ik wens je het aller beste!

Liefs en een dikke knuffel Lynn.

Terug
Bovenaan