@ Lynn

Hey meid,

ben even benieuwd hoe het gegaan is op je werk vandaag? Was het fysiek vol te houden? heb je ook goede afspraken kunnen maken voor de komende tijd?

X

Hee meid,

Wat lief van je!! het was helaas weer 1 grote bende maar ik heb om 10:00 uur de 'grote' baas gebeld en een gesprek aangevraagd, dat kon gelukkig gelijk. Heb flink me gal gespuugt over de hele gang van zaken en gevraagd waarom het mijn probleem wordt gemaakt.....

Heb gelijk gezegd dat ik nu echt aan mezelf denk en aan m'n kindjes want het lijkt me wel zo fijn dat ik ze na de geboorte nog kan vasthouden.

Heb een brief gemaakt met data dat we hulp nodig hebben en dat gaan we maandag bespreken. Heb wel al wat dagen kunnen opvangen met andere mensen maar zeker nog niet alles is geregeld. Heb een andere collega nog gesproken en verteld hoe het zat. Ga morgen nog wel 1 middagje werken van 12:00-16:00 uur (kan het niet over m'n hart verkrijgen) en na het weekend gaan mijn regels gelden en niet die van hun!!

Zit gewoon weer gestrest thuis nu. ben wel om 13:00 uur weg gegaan maar heb nu best pijn hoor! Ga zo even liggen, kijken of ik wat slaap kan inhalen.

Hoe gaat het met jou? Liefs Lynn.

hey meis

goed dat je het ff flink duidelijk hebt gemaakt! je moet idd om jezelf denken en niet hun problemen er ook nog eens bij hebben. denk je dat je halve dagen wel gaat trekken? ben eerlijk gezegd blij dat ik nu thuis zit. lekker rustig aan doen. eerst moest ik eraan wennen maar nu vind ik het prima.

xxx

Hey Lynn,

Goed van je dat je nu je eigen plan trekt.
Misschien een tip: meld je volledig ziek en stel voor therapeutisch te komen werken.
Je kan dan zelf bepalen hoe lang en hoe veel je komt werken. Het uwv betaald je salaris, je baas kan voor jou een ander inzetten en jij staat boventallig en voert werkzaamheden uit naar kunnen.
Zo werkt het namelijk in de zorg. Je begint dan om 9.00 uur ipv om 7.00 en gaat dan weer naar huis als het niet gaat of na bv 3 uurtjes.
Bespreek het eens met je baas.
Succes.
Liefs, Peet

Hey Lynn,

goed te horen. Heel loyaal dat je morgen weer voor ze klaarstaat, maar meer dan dat mogen ze echt niet verwachten of vragen!! Weet je, je moet er goed over nadenken, maar als het dadelijk ook teveel is gewoon kijken (in overleg met fysio) of je helemaal kunt stoppen. Ik ben nu een weekje thuis en het gaat veel beter. Ik kan weer meer genieten van mijn meisje. Nog steeds wel pijn en moe, maar kan lekker rust pakken. Echt zo blij dat ik nu thuis ben. Precies wat Dbby zegt.

Doe rustig aan en denk aan jezelf!

Xx

Lieve Lynn,

Echt balen dat je zo last hebt en minder moet gaan werken. Maar is wel echt belangrijk voor je en voor je mannetjes dat je er aan toe geeft, anders ben je straks nog veel verder van huis.
Vervelend dat er u niemand op het werk aanwezig is om goede afspraken te maken. De tip van Peet is een goed advies, voor beide een goede oplossing. Ik kan me voorstellen dat je je collega's niet in de steek wilt laten en je werkgever ook niet maar iedereen heeft hier begrip voor alleen de een spreekt her meer uit als de ander en een werkgever denkt meteen aan de gevolgen zoals planning, geld etc maar zou zelf of zijn vrouw ook hetzelfde doen of adviseren.

Terug
Bovenaan