@ LYNN

A

Anoniem

Guest
ik weet niet of je ook meeleest/ schrijft bij 'zwanger zijn'.. dus doe het hier maar ff.

Jij zei toen ik hier vertelde dat ik zwanger ben, dat jij toen 16 weken zwanger was van een 1 eiige tweeling!

Een verrassing... ik ben zwanger van een 2 eiige tweeling!

Wilde het je toch ff laten weten hihi.

Liefs, muisv!

Hey muisv,

Ik 'ken' jou ook nog van t zwanger worden forum maar wat pmwijs leuk, van harte! Had je een voorgevoel dat je zwanger bent van n tweeling? Lynn zit ook in de december-mama-club!

Groetjes charlotje

Hey muisv,

Ik lees nog regelmatig hier mee en af en toe reageer ik nog bij de namen die toen ook schreven.....

Klopt! Ik ben nu 20 weken zwanger van een 1-eiige tweeling!

Maar meid!! Wat een mooie verrassing! Ben helemaal hyper na het lezen van je berichtje! :)
Weet je het geslacht al? Hoever ben je nu dan? Schrijf je ook mee bij een mamaclub? Vind het wel leuk om je dan een beetje te volgen! Hoe voel je je?

Wat een geweldig nieuws meid! Liefs Lynn.

Wat leuk om dit zo te lezen! Grappig. Niet vaak worden er tweelingen geboren. :)
Succes met de zwangerschap!
liefs,

Charlotje, thnx meid! hoe is het met jouw?
cu2heleen, er worden steeds vaker tweelingen geboren juist! Ook mede dankzij de behandelingen zoals IUI, ICSI en IVF.
Lynn, oh jij ben al op de helft!! Super! Weet jij het geslacht al? Ik ben vandaag precies 9 weken, dus nee wij weten de geslachten nog niet hihi!
Ik zit op een ander forum.. ik zit hier eigenlijk helemaal nooit meer.

Ja meid, ik ben al ruim over de helft want mijn ukkies gaan al een tijdje eerder geboren worden. Dat is al door de gyn gezegd..... Sta ook onder strikte controle, elke 10-14 dagen een echo omdat m'n zwangerschap voor de kleintjes vrij risicovol is omdat ze in 1 vruchtzak zitten en er tts-syndroom kan ontstaan (ga maar niet googelen, wordt je niet blij van) maar goed,...so far, so good!

Ja, wij weten het geslacht al :) Heb het wel bij de Dec mamaclub gezet maar verder niet op de andere fora, je weet maar nooit wie er mee leest ;-) Ik niem ze eigenlijk altijd: "de twins of m'n ukkies".

Willen jullie het geslacht weten? Zijn jullie twins 2-eiig?
Nou meid, jammer dat je niet hier mee schrijft maar misschien 'spreken' we elkaar nog eens. Leuk dat je hebt laten weten hoe het met je is.

Wens je het allerbeste en een hele mooie en fijne zwangerschap!

Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan