@Lynn

Hee andere lieverd!!

Met ons gaat het wel oke hoor. Moet eerlijk zeggen dat het verreweg een ideale zwangerschap is zonder zorgen en kwaaltjes maar ik blijf het nog steeds bijzonder vinden en dat na al die tijd ons nog 2 wondertjes zijn gegund, is natuurlijk meer dan fantastisch.

Ja, we hebben elke 14 dagen een echo omdat ze in 1 vruchtzak zitten en ik dus 20% kans heb op tts-syndroom, ze moeten dus héél goed in de gaten gehouden worden, pas na week 26 zijn ze min of meer uit de gevaren zone maar tot nu toe gaat het prima met ze en ben ik een hele trotse mama!!
Ja, het blijft elke keer weer geweldig maar ook onwerkelijk, ik denk pas dat je het je beseft op het moment dat ze op je buik liggen.....ooooo.....ik kan niet wachten!

Ik zit helaas wel vanaf nu t/m ong 4 Maart thuis omdat ik Lumbale (rug) instabiliteit heb en dus behoorlijk veel pijn heb (de ene dag beter als de andere dag hoor) We hebben vorige week in overleg met fysio (ga ik 2x per week heen, 1x bekkenfysio en 1x rugfysio) en werkgever besloten dat het voor mij en de zwangerschap beter is niet meer te werken. Heb het er wel moeilijk mee omdat ik het gevoel heb dan zoveel te missen van de 'buitenwereld' maar ik weet wel dat het beter is.

Verder hebben we een kleine verbouwing gehad in huis en is alles nu lekker af! Voor ons maar ook voor de kleintje, is echt heel gaaf geworden, al zeg ik het zelf :)
Over 3 weken heeft mijn man lekker vakantie en gaan we de laatste dingetjes aanschaffen en de laatste dingen regelen dus we liggen lekker op schema (voordat ik straks helemaal niets meer kan)

Hoe gaat het nu met jou? Wat een toestand met Nina, schok er wel een beetje van maar inmiddels is ze thuis, en doet ze het goed??? Hoe voel jij je? Begin je alweer een beetje de oude te worden?
Ze heeft iig een hele trotse mama en papa en een hele grote, trotse zus!! :)

Gek hé, zo weet ik nog dat we op het 'zwanger-worden' met elkaar schreven en zo heb jij een 2de dochter en krijg ik na al die tijd een 1-eiige tweeling. Ik geloof het echt: de wonderen zijn de wereld nog niet uit!!!

Meid, het is een heel verhaal geworden maar goed....ben ik het weer ff kwijt. hahahaha!!
Wens je een hele fijne dag en héél veel geluk met allebei je meiden. Maar ik houd je in de gaten hoor ;-)

Lieve knuffel 'Lynn'.

Terug
Bovenaan