Hoi hoi,
o jeetje.. wat jammer dat je je niet zo goed voelt!
Heb je dat al vanaf het begin gehad of pas een tijdje?
En bijzonder is het zeker! 1 kindje is bijzonder, maar 2 nog meer bijzonder!
Een super gevoel he om je kleintjes te voelen??!!
Ik voel ze nu ongeveer een week, en sinds een paar dagen voel ik ze elke dag wel 's middags even kriebelen in me buik hihi. Zo apart, maar toch een bevestiging dat ze écht in mijn buik zitten.
Telkens als we een echo hebben, denk ik steeds: die 2 kleine baby'tjes zitten toch niet in mijn buik? Dat kan écht niet hoor haha. Maar nu ik ze voel, geloof ik het toch wel meer.
27 weken alweer.. gaat opschieten!
Nou een tweeling dragen tm 40 weken lijkt me echt heel heftig.
Ik wordt zoiezo met 38 weken ingeleid, ook omdat ik maar 1.55m ben, en omdat me bloeddruk veel te hoog is, maar dat is al 2 jaar zo, maar sinds de zwangerschap nog hoger. Dan willen ze je nie te lang laten lopen natuurlijk.
Nou we hebben a.s. donderdag de geslachtsbepaling!!!! Kan écht niet meer wachten.
Denk dat ik straks me bed in kruip, en hoop dat ik donderdag pas weer wakker wordt haha, de dagen duren nu zo lang!
Maandag ben ik ook alweer 16 weken, gaat echt wel hard.
Die van ons zijn 2 eiig, dus ik hoop natuurlijk op een jongen en meisje, maar iets anders is net zo welkom natuurlijk!
Zolang het maar gezond is.
Ik ben ook echt heel erg moe, niet normaal. Heb vorige week ook het advies gehad om al mijn werk uit handen te geven, en vooral de hele dag op de bank of in bed gaan liggen.
Gelukkig heb ik een hele lieve papa en mama die me super helpen met het huishouden en buitenom netjes te houden. Manlief helpt natuurlijk ook heel goed mee.
Heb jij alle spullen al compleet?
Vind het allemaal zo moeilijk en voor tweelingen is er niet veel keus helaas.
Donderdag laat ik het je weten wat de geslachten zijn!
Heel veel liefs en hoop dat je je toch snel wat beter voelt!