@ Lynn

Hee meid!
Hoe is het met je? Gaat alles goed met de tweeling?
Jij bent al een eindje aardig op weg he! Super!
Zag dat je 2 jongens krijgt! 2 kleine boefjes..
LEUKKK!!

Liefs!

Hee lieverd,

Hoe is het met jou dan? Wat leuk dat je een berichtje voor me achter laat zeg!

Ik zal je alle details besparen maar het gaat allemaal niet vanzelf. Heb me eigenlijk nog geen moment goed en energievol gevoeld en alles wat je kan mankeren, mankeer ik maar goed......het is en blijft heel bijzonder. En ik voel de twins ook goed en dat zorgt altijd wel voor een glimlach op m'n gezicht en gelukkig gaat alles goed met ze en liggen ze keurig op schema.
Zondag alweer 27 weken! (ben stiekem wel aan het aftellen hoor) en hopelijk worden ze een aantal weken, in goede gezondheid geboren. Ga sowieso de 40 weken niet vol maken. De gyn heeft voorspelt (voor zover dat kan) ze wel met 36 weken worden geboren omdat ze in 1 vruchtzak zitten. We zullen het rustig afwachten. Laat ze npnu nog maar even bij mama :)

Hoe gaat het met jou en je twins? Weet je het geslacht al? Ben wel heel benieuwd naar je verhaal.
Voel je je goed?

Ik hoor van je! Leuk!

Liefs Lynn.

Hoi hoi,

o jeetje.. wat jammer dat je je niet zo goed voelt!
Heb je dat al vanaf het begin gehad of pas een tijdje?
En bijzonder is het zeker! 1 kindje is bijzonder, maar 2 nog meer bijzonder!
Een super gevoel he om je kleintjes te voelen??!!
Ik voel ze nu ongeveer een week, en sinds een paar dagen voel ik ze elke dag wel 's middags even kriebelen in me buik hihi. Zo apart, maar toch een bevestiging dat ze écht in mijn buik zitten.
Telkens als we een echo hebben, denk ik steeds: die 2 kleine baby'tjes zitten toch niet in mijn buik? Dat kan écht niet hoor haha. Maar nu ik ze voel, geloof ik het toch wel meer.

27 weken alweer.. gaat opschieten!
Nou een tweeling dragen tm 40 weken lijkt me echt heel heftig.
Ik wordt zoiezo met 38 weken ingeleid, ook omdat ik maar 1.55m ben, en omdat me bloeddruk veel te hoog is, maar dat is al 2 jaar zo, maar sinds de zwangerschap nog hoger. Dan willen ze je nie te lang laten lopen natuurlijk.

Nou we hebben a.s. donderdag de geslachtsbepaling!!!! Kan écht niet meer wachten.
Denk dat ik straks me bed in kruip, en hoop dat ik donderdag pas weer wakker wordt haha, de dagen duren nu zo lang!
Maandag ben ik ook alweer 16 weken, gaat echt wel hard.
Die van ons zijn 2 eiig, dus ik hoop natuurlijk op een jongen en meisje, maar iets anders is net zo welkom natuurlijk!
Zolang het maar gezond is.
Ik ben ook echt heel erg moe, niet normaal. Heb vorige week ook het advies gehad om al mijn werk uit handen te geven, en vooral de hele dag op de bank of in bed gaan liggen.
Gelukkig heb ik een hele lieve papa en mama die me super helpen met het huishouden en buitenom netjes te houden. Manlief helpt natuurlijk ook heel goed mee.

Heb jij alle spullen al compleet?
Vind het allemaal zo moeilijk en voor tweelingen is er niet veel keus helaas.
Donderdag laat ik het je weten wat de geslachten zijn!

Heel veel liefs en hoop dat je je toch snel wat beter voelt!

Hey meid,

Ja, het is en blijft heel bijzonder! Ik heb dat ook weer na elke echo, dat ik denk.....jeetje, wat een wonder! We hebben afgelopen dinsdag een 3D/4D echo laten maken, dat zou ik je zeker adviseren als je wat verder bent. Zo gaaf om dan echt gezichtjes te zien. Een echt 'traan' moment hoor.

Nee, ik voel me eigenlijk al niet goed, een week voordat ik kon testen en sindsdien is het alleen maar erger geworden maar goed....je moet er iets voor over hebben hè? En ik hou me maar voor dat het niet voor altijd is.

Ik zit al vanaf week 19 volledig thuis vanwege Lumbale instabiliteit (rug) Heb een staand beroep en dat ging echt niet meer. Ook dat is niet voor eeuwig. Gelukkig maar want ik mis het wel. De rust doet me wel goed en het is zeer zeker bevoordelijk voor m'n zwangerschap maar leuk is anders hoor.

Ben jij nu ook 100% thuis? Lief dat je ouders helpen. Pas maar goed op jezelf want zwanger zijn van een meerling is echt wel anders en zwaarder hoor. Luister goed naar je lichaam, ook al is dat soms heel moeilijk omdat je anders bent gewent en gewoon door wil gaan. Pas op met je bloeddruk hè, is niet best, zo hoog. Bij mij is ie juist wat laag maar dat schijnt prima te zijn nl 90/60.

Vind het wel hartsikke leuk als je me donderdag even laat weten wat de uitkomst is van de geslachts bepaling. Een meisje en een jongen zou zeker leuk zijn maar hoe clichè het ook klinkt: als ze maar gezond zijn en lekker groeien.

We zijn al helemaal redy-to-go thuis. Hebben express alles vroeg gedaan vanwege m'n rug. Gelukkig is m'n vader veel komen helpen (hele handige man) en kon dus veel met m'n man samen doen. Ik heb me meer bemoeid met de aankleding, inrichting etc.....is ook heel leuk. Geboortekaartjes zijn nu ook klaar. Daar is idd weinig keuze in maar bij een drukker hebben ze wel wat keuze. Stom eigenlijk, want er worden wel steeds meer meerlingen geboren in NL.

Geniet ervan meid en ik hoop dat jij je wel goed blijft voelen. Elke zwangerschap is weer anders. Heel, heel veel plezier donderdag. Ik hoor het van je!
Oh ja, wij mogen donderdag ook weer even spieken naar onze jongens. Altijd leuk!

Fijne zondag. Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan