@Lynn

Hoi Lynn,

Ik was even heeeel benieuwd hoe t met je gaat en je 2 jongens! dat had ik uit onderstaande berochten begrepen, ook dat je vandaag je gesprek had in het zh. Ik heb je altijd met bewondering gevolgt en vind t nog steeds zo gaaf voor je dat toch zwanger bent geraakt! Heb je FB? dan kan ik tegen die tijd eens kijken naar je boys! (als je dat niet wilt ook prima natuurlijk)

En mocht je nog interesse hebben in geboortekaartjes of een leuke shoot... kijk eens op www.278design.nl ik maak geboortekaartjes op maat en voor een tweeling is extra speciaal natuurlijk! bij fotografie zie je ook een paar buikshoots en ook fotos van mijn kleine...

Ik hoop dat je je niet bezwaard voelt...

Groetjes Kim

Hai Kim,

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achter laat, heel lief! Met de twins gaat het hartstikke goed, vandaag weer een echo gehad en ze doen het uitstekend, blij toe! Elke keer toch weer een opluchting omdat ze in 1 vruchtzak zitten. Vandaag ook ons gesprek gehad over de bevalling en alles is duidelijk, hele lieve mensen en ze hebben 't goed uit gelegd. Ze gaan met 36,5 week dus over ong 6,5 week) een inwendig onderzoek doen en kijken of ik al ontsluiting heb en afhankelijk daarvan wordt ik ingeleid. Ze worden sowieso met 37 weken gehaald. Nog even volhouden dus...... :)

Maar hoe gaat het met jou meid? Ben benieuwd naar jou verhaal. Facebook is prima hoor, als je je naam ff achter laat dan zoek ik je op! (ik wil liever niet met mijn echte naam op het forum) Mijn nickname is dus 'Lynn'.

Ik ga zeker naar je site kijken! Voor geboortekaartjes zijn wij al geslaagd, was nog niet makkelijk. (weinig keus) maar we hebben een hele leuke nu gevonden. Thanks! Naar die fotoshoot ga ik zeker kijken want daar twijfelde ik nog over, misschien trek je me over de streep! ;-)

Echt leuk van je te horen! Ik lees gauw wat van je!

Liefs 'Lynn'.

P.s mochten we elkaar op FB treffen dan moet ik je even op het hart drukken dat onze omgeving NIET weet dat wij jongens krijgen (geheimpje) dus graag discreet mee omgaan. Dank je wel Kim!

Hey hey! leuk je snelle reactie!! als je zoekt op kim ligtermoet - vermeulen dan is er maar 1 geloof ik :)

uiteraard ga ik er discreet mee om, wel spannend dat ze t hier wel weten en prive niet :)

Ik heb sinds kort een eigen fotostudio en doe ook op locatie fotos dus wat je zelf wilt, en ik ben niet zo duur, deze maand nog een shoot voor 50 euro... je zal vast al een prachtige bolle buik hebben!!

Maar dus nog maar ff volhouden, 6.5week.... ik ben zelf ook met 37wkn bevallen, met 36wkn opgenomen met zwangerschapvergiftiging... voor mij was het wel even verwerken dat ik "ineens"al mama was... mijn verhaal kan ik je wel mailen als je wilt, staat ook hier op het forum maar ik denk dat je dan wel even aan t zoeken bent :) (bij mei mama 2012) ik ben 19april bevallen en mijn dochter heet Isa... ze was echt innimini 2890gr en afgevallen naar 2620 maar ze is helemaal bij getrokken... en je kan er zo mee bezig zijn en voorbereiden maar het is zoooo anders en mooier dan je je ooit kunt bedenken! (en dat heb jij dubbel straks ;) )

Ik zie je op FB !

Liefs kim

Ik heb je uitgenodigd Kim, leuk! Weet alleen niet of je nu weet wie ik ben (andere naam)

Ik heb idd een behoorlijke buik al, is ook niet vreemd. Haha! Ik zal het even overleggen met m'n man want je bent idd niet duur en het is wel een blijvende herinnering! Mooi!

Oh, ben je echt ook met 37 weken bevallen? Kan me voorstellen dat je dan even moet slikken als je toch van 40 weken uitgaat. Ja, vind het fijn als je je verhaal mailt. Zal je dan via fb mijn mail geven of natuurlijk via een privè bericht op fb. Ja Isa was dan wel een ukkie maar toch groot genoeg? Een vriendin van mij is vandaag bevallen van een meisje met 39 weken en zij weegt 2800 gram dus dat is weinig verschil in gewicht en dan toch 2 weken verder als dat jij was. Fijn dat het helemaal lekker met jullie gaat. Wat gaat de tijd dan hard hè?

Ik verheug me ook echt op de komst van onze ukkies en mijn man die is helemaal niet meer te houden van enthousiasme, zo leuk om de a.s papa zo te zien. Het blijft een bijzonder wonder hoor.

Ik zie/spreek je op FB meid, leuk!

Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan