@Lynn

Hai meid,

Nee hoor, ben er nog!! Haha!! De laatste loodjes zijn wel enorm zwaar maar goed, nog even volhouden. Nog 2,5 á 3 weekjes en dan zijn de twins er. Het word wel erg spannend nu hoor.......
Merk wel dat mijn lijf het zwaar heeft en ik slaap al heel erg lang niet goed dus dat put me wel uit maar ja.....we bikkelen gewoon door.

Hoe gaat het met jou? Lief dat je een berichtje schrijft voor mij.

Liefs Lynn.

hee lieve lynn,

wilde ook een berichtje openen maar dat hoeft nu niet meer.

Was ook heel erg benieuwd hoe het met je gaat!
Vind het zo ontzettend spannend!! Je aller laatste loodjes meid! Dan kan je eindelijk echt knuffelen met je mooiste kindjes van de wereld!

Ik denk vaak aan je en blijf je natuurlijk volgen!
Liefs!

Hai lieverd,

Wat lief van je. Ik denk ook vaak aan jou!! Hoe gaat het nu met je en met je twins? Doe je het rustig aan?

Kan niet wachten totdat ik eindelijk met ze kan knuffelen hoor en mijn man al helemaal niet, die staat echt op springen. Haha!! Van het weekend was er een vriendin met haar 8 weken oude ventje en dat was zo heerlijk. Lekker flesje geven en in bedje doen. Was wel heel leuk om dat kereltje in het bedje te zien van één van de twins. Ik dacht: "goh, straks liggen mijn eigen mannetjes er". Dat is wel een gekke gewaarwoording hoor. :)

Hoop bij jou alles goed meid. Dikke knuff

Hoi Lynn,

Hier gaat het goed hoor :)
Soms wat last van mijn rug, maar met de oefeningen die ik heb is dat gelukkig heel goed te doen en vaak ook snel weer over. Wel nog steeds veel last van brandend maagzuur, maar ook dat is goed te verhelpen. Ik heb dus geen klagen :)
Uk begint nu tegen mijn ribben te schoppen. Vreemd gevoel, maar wel weer heel bijzonder :)
Ik hou trouwens ook een blog bij op mijn website, als je eens zin hebt om te lezen en/of wat achter te laten: www.opnaardegrotedag.nl :)
Moet niet, maar mag natuurlijk wel :)

Hoe komt het dat je zo slecht slaapt, houden je mannetjes je wakker?
Succes nog met de laatste loodjes :)

Liefs

Terug
Bovenaan