@Lynn

Hai Renate,

Ik zit je met smart te volgen :) Elke keer ff kijken of jullie kindje nog niet is geboren, spannend hè?
Ja, begint het te rommelen? Wat voel je dan?

Hier alles oke, althans dat denk ik......heb wel al een aantal dagen buikpijn maar verder volgens mij niets wat op een aankomende bevalling moet lijken, heb eigenlijk ook geen idee wat ik zou moeten voelen maar het schijnt dat je het gelijk weet als het zover is.

Ik ben nu 35+1 en dat is al heel netjes voor een 1-eiige tweeling. Woensdag de laatst echo/controle en ik heb nog wel wat vragen voor de gyn. 12 Nov hebben we nog een afspraak maar weet eigenlijk niet goed wat die afspraak inhoud. Wel weet ik dat ik die week word ingeleid maar de gyn wist bijna zeker dat ik dat niet meer ging halen. Vraag me niet waarom, hahaha!

Verder groeien onze mannetjes perfect, ben erg benieuwd woensdag wat ze nu wegen. Maar meid, ik ben het wel heel erg zat, kan er niets aan doen maar ik mankeer zo veel dat ze van mij wel vh weekend of begin volgende week mogen komen. Ik besef me wel dat elke dag extra bij mama natuurlijk beter voor hun is maar pffff.....wat is die buik zwaar. :) maar goed, nog uiterlijk 2 weken dus....

Ik houd je in de gaten hoor. Ben zoooo nieuwsgierig. Ook naar het geslacht van jullie uk.

Liefs Lynn.

Haha
Zeker spannend! Ja wat ik voel heb je waarschijnlijk net in mijn berichtje gelezen.. Mijn buik word in eenkeer zo hard als een steen.. het trekt samen, dat houde even aan en dan ontspant het weer.. maar is totaal niet regelmatig.
Ja ze zeggen het dat je het meteen herkent.. ik weet het ook niet hoor.

Ja zeker netjes! Alleen maar goed dat ze zo lang bij je blijven zitten:) elke week meer, is er toch weer een van meer zekerheid buiten de buik.
Kan me goed voorstellen dat je het zat bent.. ik heb dat al met 1 in mijn buik haha laat staan 2.

Succes meid! We moeten nog ffies volhouden..
Ik hou jou ook in de gaten;-) haha

Liefs

Ik hou je ook nog steeds in de gaten hoor Lynn:)
en Renate ken ik ook nog van het zwanger worden forum:).
Spannend voor jullie meiden. Mijn babyboy is alweer 5 weken. gaat snel.

toitoitoi girls.

liefs van Patricia

Terug
Bovenaan