Hai meid,
Eerlijk gezegd? Ik trek het echt niet meer! Ben echt op, merk dat mijn lijf ook niet meer wil en mijn gewrichten kunnen zowat het gewicht niet meer dragen, ook heb ik enorme buikpijn maar de gyn zegt dat dat van het indalen komt (was alleen maar goed) en die 2 hebben niet zoveel ruimte meer dus alles komt in de verdrukking maar goed.....
Gister de laatste echo gehad bij de gyn en hij heeft gelijk een afspraak gemaakt om te gaan inleiden, mits ze niet eerder worden geboren. (spontaan)
Ik ga de exacte datum niet vertellen (je weet nooit wie er mee leest) maar het is wel binnen nu en 14 dagen dus deze mama moet het nog ff doorvreten.
De kindjes wegen nu 2600 gram per kindje en de gyn was daar echt super tevreden over. Hij zei nog: "nu mogen ze komen". Nou, van mij mag het ook hoor.
Vind de laatste weken zoooo lang duren, lijkt wel of je zit te wachten op een eerste echo (duurde ook zo lang, hahaha) We hebben a.s. woensdag nog een onderzoek, bloeddruk en bloedprikken etc.....
Maar, hoe gaat het met jou??? En met je kindjes? Doe je wel rustig aan meid? Ik spiek bij jou ook af en toe hoor. Hoop dat alles beter gaat.
Dank voor je lieve berichtje. Liefs