@ Lynn

Hoi Lynn,

Hoe gaat het met je mannen? Ik zit helaas niet op die facebook pagina dus ik krijg de laatste nieuwtjes niet mee! Hoop dat ze het goed doen en bijna naar huis mogen!!

Maar ik had nog een vraagje aan jou. Zat jij toevallig ook op Yoga in Voorhout? Want jij bent precies op dezelfde dag bevallen als een tweeling mama van mijn yoga clubje hihi!

Liefs xx

Hai nelleke,

Met de mannen gaat het gelukkig hartstikke goed. Onze jongste Jack heeft soms wat moeite met z'n flesje maar het gaat steeds beter. Dean zit inmiddels weer op zijn geboorte gewicht dus dat is mooi en beide hebben ze een stijgende lijn. We zijn heel trots, het zijn tenslotte prematuurtjes.

Ze mochten overrigens afgelopen donderdag mee naar huis. Wat eeb magisch moment. Met mij gaat het ies minder, heb een hele rare soort infectie of iets dergelijks.....gister en vandaag op de spoedeisende hulp gelegen en de artsen weten niet wat het is. Heb nu antibiotica (geef geen bv) en door alle toestanden in het ziekenhuis kom ik helemaal niet toe aan herstellen. Voel me verder wel oke hoor en we genieten intens van onze jongens.

Nee, ik zat niet op Yoga in Voorhout. Dus een andere mama heeft ook een mooie tweeling nu :)

Hoe gaat het met jou? Fijne avond. Liefs

Hee lieve Lynn, wat lees ik hier nu. Een nare infectie,wat vervelend. Snap wel dat je het niet op Facebook zet, daar zitten we nu met andere gedachten. Hoop maar dat de antibiotica aanslaat zodat je weer lekker volledig met je twee kereltjes bezig kan zijn. Was het n.a.v de ruggenprik? Kwam daar de jeuk en uitslag vandaan. In ieder geval snel weer opknappen. Xxx Esther

Wat fijn dat ze thuis zijn en dat ze het zo goed doen!!
En wat vervelend van die infectie!! Jeetje das ff schrikken!
Sterk maar snel aan, en denk ook aan jezelf hé!!
Hoop dat je snel opknapt en dat het niks ernstigs is!

Met mij gaat alles prima, nog steeds nergens last van (behalve dat de buik af en toe in de weg zit hihi) Over 3 weken ben ik 37 weken nou van mij mag hij of zij dan komen ben veelste nieuwschierig wat het geslacht is en hoe hij/ zij eruit ziet!!!!

Geniet van je jongens!!! Liefs

PS wel toevallig van die andere tweeling mama van mij op yoga, want zij is ook op 9-11 bevallen van 2 jongens hihi =)

Terug
Bovenaan