Lynn

Hoi hoi,

Ik wil jou en je man van harte feliciteren met jullie zoontjes. Blij te horen dat alles goed met ze gaat.
Hoop dat jij ook snel van je infectie af bent en lekker kan genieten van jullie knullen.

Voor alle andere december mama's heel veel succes met jullie bevallingen. Ik denk aan jullie. Ik heb heel veel aan jullie gehad.

Heel veel liefs, Komal

Lieve Komal,

Wat ben je toch een lieverd, dat je een berichtje hier voor mij plaatst. Met de jongens gaat alles nu goed. Dank je wel!!

Hie gaat het met jou?? We denken nog zo vaak aan jou! Ook mijn man vraagt regelmatig aan mij hoe het met jou gaat.

Dikke knuffel Lynn.

Hé Komal,

Wat leuk een berichtje van jou te lezen! Je leest dus nog steeds mee? Voor zover er nog wat te lezen valt hier op het forum..... Doet me goed. Hoe is het met jullie?

Dank je wel voor je lieve wens aan ons allen. En goed te lezen dat je veel aan ons hebt gehad.

Liefs,
Annet

Ah lieve komal! Veel december mama's zij. Al bevallen inmiddels, ongeveer 1/5 denk ik .

Hoe is het met jou? Wat lief dat.je aan ons allen hebt gedacht. Je bent en blijft toch een decembermama he!

Hoop dat jullie al een beetje vorm aan de situatie hebben kunnen geven! Hier denken we ook nog heel vaak aan je!

Liefs

Hi dames,

Eigenlijk lees ik niet meer mee maar was benieuwd hoe t met jullie ging dus dacht laat ik ff kijken.
Met ons gaat het nu met de dag slechter. De feestdagen naderen en het pijnlijkste van allemaal de uitrekendatum natuurlijk. Ondanks alles leven we er toch naar toe. En mijn Zoon vraagt nog regelmatig naar zijn broertje of zegt dat ie m mist. Dat maakt het ook hartstikke moeilijk.

Heel veel liefs, Komal

Lieve Komal, wat lief dat je aan ons denkt!

Heel begrijpelijk dat deze periode moeilijk en pijnlijk is. Hopelijk vinden jullie veel steun en kracht bij elkaar en jullie familie!
Je bent een kanjer.

ach, lievebkomal.... dat is heel bergijpelijk....

ongelooflijk oneerlijk was het! jullie kleine sterrenman is toch nog bij jullie. ik hoop dat jullie de feestdagen zometeen een beetje doorkomen..... lijkt verwchrikkelijk.

ik wens jullie bij deze alvast heel veel sterkte toe

en ik hoop dat jullie gelukg snel wederkeert!

liefs en een knuff

Komal,

Kan me voorstellen dat je opziet tegen de komende weken. Doe gewoon wat goed voelt voor jezelf. Geen zin in een uitgebreid kerstdiner? Dan ook lekker niet doen. Ga desnoods met man en zoonlief een paar dagen lekker weg van alles en iedereen. Fijn huisje ergens huren, beetje wandelen/zwemmen, wat lekkere dingen mee en veel tissues en dan zie je volgend jaar wel weer verder. Ik denk dat je uitsluitend op begrip van je omgeving kunt rekenen hoor! Sterkte!

Terug
Bovenaan