@lynn

tamjo

New member
Ik ben inmiddels erg benieuwd geworden naar je twee mannetjes. Klets je anders ook mee bij ons op fb?
 
Hallo lieverd,

Dat kan ik me wel voorstellen maar ik schrijf bij de FB club van de Dec mama's en geloof het of niet, als je daar 5 minuten niet kijkt dan heb je serieus alweer 10 nieuwe meldingen en met de zorg voor mijn mannetjes heb ik te weinig tijd voor 2 FB pagina's.

Wat ik wel kan doen.....Cloewja schrijft ook bij 'ons' mee, misschien wil zij een foto van Dean en Jack kopieeren en op jullie FB zetten zodat jullie Dean en Jack ff kunnen bekijken. Idee?

Alles goed met jullie? Liefs Lynn.
 
Hey,

Jammer maar begrijpelijk, ben inmiddels ook wel nieuwsgierig naar jou ;-) zoveel van je gelezen.

Maar leuke foto hoor van je mannetjes, leuk om ze te zien.

Hier alles goed, kleine meisje is vandaag alweer 12 weken. Gaat zo hard.
 
Ja, gaat hard hè?! Soms even net tè hard.....
Dean & Jack zijn vandaag ook alweer 11 weken.

Fijn dat alles goed gaat met je meisje. Mooi om te horen. Hoe zwaar is ze, als ik vragen mag?
Fijn dat je het begrijpt (van FB)

Liefs
 
We zijn 15 januari bij het cb geweest en Dean is 59cm en 5.5 kilo en Jack is 58 cm en weegt bijna 5.1 kilo

Er heeft altijd zo'n 3 à 4 ons tussen gezeten, ook bij geboorte maar voor prematuurtjes zijn ze flink gegroeit hè :) maar ze waren bij geboorte al mooi van gewicht.

Jou meisje heeft ook een mooi gewicht. Super hoor!!
 
Terug
Bovenaan