Hee meid,
Wat goed van je zeg!! Ik had vanavond eigenlijk weer een weegmoment en ik ben nu 7 kilo kwijt maar ik ben vanaf vandaag ook gestopt. Ik was echt super tevreden met het resultaat maar ik merkte dat ik gewoon geen energie meer had en met de zorg voor 2 baby's (en 4 dagen werken) vond ik dat niet meer verantwoord. Voelde me regelmatig duizelig en ik moet er niet aan denken dat ik een dezer dagen met Dean of Jack van de trap af val ofzo. Merkte ook dat ik sneller geirriteerd was en deed en dat is ook niet gezellig.
Heb met mijn consulente gesproken en zij vond het een verstandige keuze, wellicht over een paar maanden weer. Voor nu ga ik vanaf maandag aan een supplement beginnen waar een andere mama zeer goed resultaat mee heeft behaald. Ik ga 3x per week sporten, ook al is het maar kort (rustig opbouwen)
Wij hebben allerlei fitness apparatuur op een verdieping in ons huis. Dus daar ga ik maar weer eens gebruik van maken.
Ik hoop dat de kilo's die eraf zijn, er nu ook af blijven. Goed en gezond eten, meer bewegen en dan moet het ook wel lukken, zal langzamer gaan maar ja....daar moet ik maar even vrede mee hebben.
Laat je vrijdag even weten hoeveel je kwijt bent? Ben je bij een consulente van Weight Care?
Zet 'm op meid. Liefs Lynn.