@ lynn

en?? hoe was je tweede week?? net zoveel afgevallen?

ik ben vorige week vrijdag begonnen ;)! met producten van weight care... vind het echt heel pittig!! vooral het avondeten, dat ruikt zo lekker... :$! maar goed, als het vrijdag meevalt dan weet je weer waar je het voor doet hé ;)!

zet em op hé!!
 
Hee meid,

Wat goed van je zeg!! Ik had vanavond eigenlijk weer een weegmoment en ik ben nu 7 kilo kwijt maar ik ben vanaf vandaag ook gestopt. Ik was echt super tevreden met het resultaat maar ik merkte dat ik gewoon geen energie meer had en met de zorg voor 2 baby's (en 4 dagen werken) vond ik dat niet meer verantwoord. Voelde me regelmatig duizelig en ik moet er niet aan denken dat ik een dezer dagen met Dean of Jack van de trap af val ofzo. Merkte ook dat ik sneller geirriteerd was en deed en dat is ook niet gezellig.

Heb met mijn consulente gesproken en zij vond het een verstandige keuze, wellicht over een paar maanden weer. Voor nu ga ik vanaf maandag aan een supplement beginnen waar een andere mama zeer goed resultaat mee heeft behaald. Ik ga 3x per week sporten, ook al is het maar kort (rustig opbouwen)
Wij hebben allerlei fitness apparatuur op een verdieping in ons huis. Dus daar ga ik maar weer eens gebruik van maken.

Ik hoop dat de kilo's die eraf zijn, er nu ook af blijven. Goed en gezond eten, meer bewegen en dan moet het ook wel lukken, zal langzamer gaan maar ja....daar moet ik maar even vrede mee hebben.

Laat je vrijdag even weten hoeveel je kwijt bent? Ben je bij een consulente van Weight Care?

Zet 'm op meid. Liefs Lynn.
 
oei wat jij zegt: duizelig en geirriteerd... :$ herkenbaar.. als ik uit bed kom moet ik echt ff zitten voor ik ga staan. het is alleen als ik opsta dus gelukkig niet tussendoor. sacherijnig ben ik vooral als ze het eten wat ik maak niet willen eten.. :p lekker psychisch hihi... zo van: hallo, ik zit hier honger te hebben en jullie eten niet?!! maar dat is vooral bij het avondeten... maar dat gaat de ene dag gelukkig beter als de andere! en ik probeer me te beheersen.. zij kunnen er ook niks aan doen dat ik wil afvallen! maar het is wel heel zwaar met de zorg voor een gezin!! ik ben niet bij een consulente. heb het stappenplan bekeken en heb verder niet zoveel zin om er heel veel mee bezig te zijn. dus ik weeg 1x per week en ik kijk per week hoe het gaat. je mag max. 3 weken achter elkaar alle maaltijden vervangen, maar of ik die drie weken haal.... ;) ?? heb nu al zoveel honger haha.. mijn man sleept me wel door de moeilijke momenten heen en als ik savonds heel veel zin in eten krijg ga ik gewoon naar bed :p!
wel goed dat je zelf gestopt bent! als je zelf tevreden bent is het goed toch? jij moet je weer fijn voelen in je lijf! en het duurt nog ff voor het zomer is ;)!! wel fijn dat je fitness apparatuur hebt in je eigen huis!

ik laat het ff weten vrijdag!
 
hoi Lynn jammer maar toch goed dat he gestopt ben want de zorgen je 2 knuffels vergen veel energie . Hebben ze al een schedelmeting gehad ?
 
Hai meid,

Ja, we zijn vorige week met Dean en Jack naar het ziekenhuis geweest. Eerst in Den Haag voor heup echo's van beide en daarna met Dean naar Rotterdam. Hij valt in de categorie 'twijfelachtig'. De arts wil het nog even 3 weken aankijken en dan weer terug dus 3 Mei horen we of hij wel of geen redressiehelmpje moet. Spannend dus nog even. Ik hoop het niet maar ik denk het wel. Hij gaat wel met sprongen vooruit gelukkig.

Jou zoon heeft nu toch ook fysio? Hoe gaat het daarmee?

Liefs
 
oo oke gelukkig voor de heupjes dan maar .
Fysio had afgezegd dus nu volgende week de meting spannend ik denk hier ook wel .
Hoop dat het voor ze goed komt zonder helm .
 
fijn dat de heupjes goed zijn! hopelijk kan hij het zonder helm redden!!

nou viel vanmorgen we een beetje tegen eerlijk gezegd :$ 2,4 kg.. heb ik daarvoor de hele week honger gehad ;)?? ik dacht dat het meer zou zijn want je ziet het al wel goed, gelukkig wel op de goede plekken eraf dus ;)! maar goed we gaan door! moet meer drinken denk ik, ben niet zo'n drinker dus op een gegeven moment komt het water en de thee je neus wel uit zo ongeveer...
 
Terug
Bovenaan