@ Lynn30

A

Anoniem

Guest
Hoi Lynn
Ik was heel erg benieuw hoe je onderzoek is verlopen? N.a.v. je uitsrijkje... Heeft de arts nog iest gezegd over het feit dat jullie zwanger proberen te worden?
Ik hoop dat je een beetje goed nieuws hebt gehad!
Liefs Tamara

Hallo Tamamaatje,

Wat ontzettend lief van je!! :) Ik ben afgelopen donderdag geweest en ik kan helaas pas over 2 á 3 weken bellen voor de uitslag! Het gekke was wel dat mijn man en ik in Maart samen zijn geweest i.v.m onze kinderwens en ze wist dus dat ik al een hele tijd geen pil meer slik en toch vroeg ze of ik de pil nog slikte...Ik vond dat een beetje raar en ook vroeg ze of ik last had van tussentijds bloedverlies of bloedverlies na het vrijen...Nou, dat is allemaal niet het geval.
Ik ben ook heel erg benieuwd naar de uitslag, jammer dat het weer zo lang moet duren!

Maar we zijn gewoon bezig om onze kinderwens in vervulling te laten gaan hoor....De assistent zei overigens na mijn medicijnkuur dat alles goed moest zijn en dat ik me geen zorgen hoefde te maken maar ja....toch doe je dat.

We wachten af....bedankt voor je interesse. Hoe is het verder met jou? Fijne zondag!

Liefs Lynn

Okeej nog 2 weekjes afwachten dus, opzich geen slecht nieuws als ik het zo lees... Nou meid ik duim voor je! Hier alles zn gangetje, ik moet gewoon mn geduld op de proef stellen en wachten tot september. Liefs Xx

Terug
Bovenaan