Met mij gaat het goed en bij ons is er nog niet zoveel gebeurd hoor, dus maak je geen zorgen dat je het niet allemaal bijhoudt ;-)
Het temperaturen is idd erg vervelend. Iedere ochtend op hetzelfde tijdstip, dus ook in het weekend. Bij mij dus een keer na een avondje doorzakken ;-) Het is gelukkig maar 1 cyclus en dan ben ik er vanaf.
Ik zou mijn ei nu moeten hebben gehad, maar heb nog geen temperatuurstijging. Vraag me af hoe dat komt. Sowieso vermoed onze arts bij mij een hormonaal probleem, dus dit kan ermee samenhangen.
Ik heb hier wel eens gelezen dat sommige artsen het niet nodig vinden als je gewoon een positieve ovutest hebt, dus wie weet.
Manlief heeft inmiddels ook zijn plicht gedaan, dus het is nu wachten op de resultaten. Over 3 weken mogen we terug.
Het gevoel erbij is heel wisselend. Aan de ene kant hoop ik dat ze iets vinden, aan de andere kant vind ik het doodeng om misschien dalijk het hele UIU/IVF/ICSI traject in te gaan.
Ik hou je op de hoogte natuurlijk en wil je heel veel suc6 wensen bij de ha, al is dat eigenlijk maar een kleine eerste stap. Wie weet is het niet nodig. ik duim voor je!!
Liefs,
Roos