@Lynn30

A

Anoniem

Guest
Ik moest zo lachen om jouw opmerking over de ovulatietesten. Helaas voor jou moet je ze nog één keer gebruiken in je temperatuurcurve. Je moet namelijk een week na een positieve ovulatietest bloed laten prikken om je LH waarde te bepalen. Daarna mag je ze 'wegpleuren', haha!

Liefs,
Roos

Hahahaha! Lieve Roos...

Ik moest net aan je denken! Hoe gaat het met je?
Je zal ondertussen wel weten dat morgen mijn NOD is en dat mijn man en ik volgende week donderdag een afspraak hebben staan bij de huisarts....

Ik hoop alleen echt niet dat ik moet gaan temperaturen...Daar wou ik namelijk vorige ronde mee beginnen maar dat is ECHT niets voor mij. Ik heb wel een hele regelmatige cyclus en elke maand in dezelfde periode mijn vruchtbare dagen dus ik hoop echt dat dat niet hoeft, zo ding in je kont...Hahahaha!!

Ik weet dat je wel eens hebt verteld hoe het bij jullie nu gaat maar ik ben het ff kwijt.....Wil je het me nog eens vertellen. (ik lees zo veel hier, kan het soms niet bijhouden, sorry!)

Liefs Lynn

Met mij gaat het goed en bij ons is er nog niet zoveel gebeurd hoor, dus maak je geen zorgen dat je het niet allemaal bijhoudt ;-)

Het temperaturen is idd erg vervelend. Iedere ochtend op hetzelfde tijdstip, dus ook in het weekend. Bij mij dus een keer na een avondje doorzakken ;-) Het is gelukkig maar 1 cyclus en dan ben ik er vanaf.

Ik zou mijn ei nu moeten hebben gehad, maar heb nog geen temperatuurstijging. Vraag me af hoe dat komt. Sowieso vermoed onze arts bij mij een hormonaal probleem, dus dit kan ermee samenhangen.

Ik heb hier wel eens gelezen dat sommige artsen het niet nodig vinden als je gewoon een positieve ovutest hebt, dus wie weet.

Manlief heeft inmiddels ook zijn plicht gedaan, dus het is nu wachten op de resultaten. Over 3 weken mogen we terug.

Het gevoel erbij is heel wisselend. Aan de ene kant hoop ik dat ze iets vinden, aan de andere kant vind ik het doodeng om misschien dalijk het hele UIU/IVF/ICSI traject in te gaan.

Ik hou je op de hoogte natuurlijk en wil je heel veel suc6 wensen bij de ha, al is dat eigenlijk maar een kleine eerste stap. Wie weet is het niet nodig. ik duim voor je!!

Liefs,
Roos

@roos je begint vaak niet gelijk met IUI hoor. Het eerste half jaar zal het waarschijnlijk hormonen slikken worden, echo's maken of er eitjes rijpen en dan op bepaalde dagen verplicht klussen. Daarna ga je pas het IUI traject in. Tenzij er iets gevonden wordt waardoor je zelf absoluut niet "spontaan" zwanger kunt worden. Laat het gewoon over je heen komen.

@supertje. Ik bedoelde meer te zeggen 'het medische traject'. Alles wat er extra bij moet komen kijken om zwanger te worden.

Ik denk dat ik eerst de uitslagen maar eens af ga wachten...ben wel heel benieuwd.

Terug
Bovenaan