@Lynn30

A

Anoniem

Guest
Hoe ging het vandaag meid?
Was zomaar benieuwd.

Liefs,
Peet

Hey meiden,

Tja...de uitslagen weten we natuurlijk nog niet, die krijgen we de 17de pas maar de dag begon helaas waardeloos! Mijn man zag er zooooo ontzettend tegen op, tja....het is natuurlijk ook niet echt opwindend ;-) Er lag meer naast het potje dan erin en hij gaat altijd met het openbaar vervoer naar werk en nu dus eerst langs het ziekenhuis en ja hoor....Zodra het winter is (of herfst) gaat er weer van alles mis met die verbindingen en dus stond hij meer dan 20 min in de vrieskou te wachten op de tram/rail naar het ziekenhuis.

Hij heeft ze maar even gebeld want het zal voor de kwaliteit ook niet goed zijn als 'het' zolang aan de kou wordt bloodgesteld. Ze hebben een aantekening gemaakt op het formulier van de proef opwerking en nu maar hopen op een goede uitslag.

Het zielige vond ik, dat hem echt aangeslagen aan de telefoon zag en hij zit er toch iets meer mee dan ik maar ook hijzelf aanvankelijk dacht....Ik heb gezegd: "maak je niet te druk, onze tijd komt nog wel en is het niet nu, dan later". Ook om hem gerust te stellen en een beetje op te vrolijken want hij is er ook voor mij als ik het even niet meer zie zitten! Samen staan we sterk!!

Meiden, bedankt dat jullie aan mij/ons hebben gedacht en nu 1,5 week duimen draaien!!

Fijne avond!! Liefs Lynn.

Ach, wat sneu. Heb met hem te doen.
Hoop voor jullie op een goede uitslag.
Kan er eventueel ook een 2e proef opwerking gedaan worden?
ik duim met jullie mee.

Liefs, Peet

Lieve Peet,

Dat denk ik wel maar dat zou dan alweer het 3de zaad onderzoek zijn. Ik hoop eigenlijk dat het niet veel zal verschillen van de vorige keer zodat het niet nog een keer onderzocht hoeft te worden en dat we nu spijkers met koppen gaan slaan voor een behandelplan/traject..... Ach....ik weet niet zo goed meer wat nu het meest gunstige cenario zou moeten zijn. We wachten maar weer af!

Bedankt voor je interesse! Liefs Lynn.

Zielig voor je man, dat het nu zo moet lopen. Hopelijk kun je m een beetje opbeuren. Sterkte en maar weer afwachten hoe t gaat lopen nu.
Sterkte.
Wenser

Hè wat rot voor hem! Het zijn toch allemaal al zo'n nare onderzoeken, lijkt me... Maar ja, het is voor het goede doel hè ;)! Hoop dat je hem wat op kunt vrolijken, veel sterkte!

Als dw kwaliteit door deze omstandigheden slecht is, doen ze volgens mij nog een derde keer, hoor. Het komt tenslotte door invloeden van buitenaf.

Misschien een schrale troost, bij mijn vriend gaat het steeds makkelijker....

Succes, op een goede uitslag!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan