@lynn30

Eeyy meid

Hoe gaat het met jou en je plasbakken????
Pppffff ik krijg ze niet alenmaal vol al zal ik dat graag willen jij????
Op ze minst 4 en dan moet ik egt heel goed me best doen whahahah als ik niet thuis bent plas ik supper veel en thuis is dat egt minder hoe vint jij dat

Nou ik hoor het wel
Knuff marie

Hey meid,

Ik zag dat je op het forum "zwanger-zijn" ook een stukje had geschreven over kraamzorg e.d. Daar heb ik ook even op gereageerd. Met de kannen van MvM gaat het wel oke, ik krijg ze ook net alle 8 vol hoor! Ik werd onlangs gebeld door een dame van MvM met de vraag hoe het ging......Ik heb haar verteld dat ik ze ook niet alle 8 vol krijg, ook omdat ik 4 dagen werk en me daar een beetje schuldig over voel maar ze zei heel lief: "maak je niet druk, denk maar aan alle dames die zwanger zijn en NIET mee doen".

Daar heeft ze ook wel weer gelijk in! Verders gaat het met ups en downs (zie mijn topic) en met jou?

Liefs Lynn.

Hoi lynn
Ja ik zag het net whahah
Oké nee ik heb die vrouw niet meer gehoord ,,en ja dat is zekkers waar liever iets dan niets whahaha nou ja voelde me niet schuldig ik was benieuwd als jij ze wel vol kreeg ha nou ik red net 4en acht nee denk niet ja Meschien wel als het wat beters weer woord drink nu al veel dan nog meer ppfff tot hoe lang moet jij dit doen ik tot 20 juni van daag weer de nieuwe lading pppffff

Ja met mij gaat wel beters niet meer zo miselijk en niet meer z'n pijn me boobies ,,,, en voor de rest wel oké ,,, nou lynn suc6 en we spreken elkaar dikke knuffel Marie X

Hey dames!!
Breek ff in maar ookhier krijg ik de 8 kannen niet vol!! Die vrouw van mvm zei tegen mij dat ik het beste iedere dag wel een nieuwe kan moet gebruiken ook om de ergste stank enz.. te ontlopen! Nu heb ik dus iedere kan wel gevuld alleen niet helemaal vol!! (lijkt het wat meer hahaha).

Trouwens ben hier ook gebeld om te vragen hoe het ging..

liefs

Hier gaat het ook wel. de een dag zit er meer in als de andere.
ik ben vorige week ook gebeld om te vragen hoe het ging.
Ik heb het meets moeite met de dinsdagkan (haha)
Ik moet ze op dinsdag omwisselen, want de chauffeur komt op woensdagochtend vroeg alles ophalen bij het inzamel punt. Dus ze hadden mij aangeraden om dan op dinsdag om te wisselen.
tto nu toe heb ik dat steeds 's ochtends gedaan, als ik die dag dan ook nog eens avonddienst heb, lukt het niet om de disndagkan vol te piesen. haha.

Huh? 8 kannen?? Ik kreeg er maar 4 :) mocht wel meer als ik dat nodig of handig vond, maar met 36 uur werken haal ik dat inderdaad niet!!

Hier zijn ze afgestapt van elke dag een nieuwe, juist om die reden (werkende dames met kleine plasjes in zo'n grote kan) vertelde de dame van MvM. Alleen in de vakantie had ik ze alle vier vol (had ze meegenomen,haha!)

Hoorde trouwens vanochtend voor het eerst een mvm reclame op de radio, vond t wel tof om te horen! Is me iig nog niet eerder opgevallen, haha!

Verder valt het me enorm mee en probeer ik er relaxt mee om te gaan. En halen en brengen valt ook niet tegen! Kortom, zou het iedereen aanraden :)

Ik ook 8 kannen, waarvan ik er 6 gebruik haha. Krijg ze ook lang niet vol hoor. En idd ook iemand gebeld hoe het ging en of ik nog tips had....

Helaas geen goede tips voor hun, maar heb wel gezegd dat ik in mijn omgeving zal zeggen hoe en wat!

Liefs
Oja.... Van alle zwangeren die ik nu ken ben ik de enige die in die kannen plast. Geeft me wel een goed gevoel dat ik met mijn zwangerschap zoiets goeds kan doen!!!

heb ook 8 maar krijg ze noooooit vol hihi ach alles is mooi meegenomen toch :)

ik moet eerlijk zeggen dat ik snachts niks opvang omdat ik dan weer zo misselijk ben dat ik zsm weer mn bed in wil duiken

ben vandaag ook gebeld voor een evaluatie:)

Terug
Bovenaan