@Lynn30

Hey Lynn hoe gaat het met je?
Het wordt nu wel heel spannend he!!
Ik heb zo'n voorgevoel dat het nu wel bijna gaat gebeuren en je het niet tot november uit gaat zitten. vraag me niet waarom maar zo'n gevoel heb ik..
heel veel succes met de laatste loodjes voor jou.

groetjes silvia

Hai Silvia,

Wat lief dat je een berichtje stuurt!! Het gaat wel meid, heb helaas geen zorgeloze en probleemloze zwangerschap maar goed.....Ik vreet het nog wel even door hoor. Word wel behoorlijk zwaar nu met 2 kindjes in m'n buik. Ben stiekem wel echt aan het aftellen.

Haha, wat grappig....Mijn man heeft het ook continu over 3-5 weken. Ik hoop natuurlijk dat ik het nog 5 weken kan uitzitten omdat ik dat sowieso word ingeleid maar mijn man zou ook weleens gelijk kunnen krijgen hoor. Zou het alleen wel 'erg' vinden als ze nog weken in het ZH moeten blijven, neem ze natuurlijk het liefst gelijk mee naar huis en daarvoor zouden de 5 weken wel mooi zijn. Ben nu 32+1 dus ze mogen nog wel even bij mama blijven maar ik hoor wel heel vaak om me heen dat tweelingen toch met 34 weken worden geboren maar goed....elk verhaal is weer anders.

Hoe gaat het met jou?? Voel je je goed? Heb wel het één en ander van je gelezen.....

Liefs Lynn.

mijn schoonzusje heeft ook een tweeling (tweeeiig)en is met 31 weken bevallen. Maar erg spannend voor jullie nu. Ik duim dat zevnog even blijven zitten. Ik geloof graag dat het nu heel zwaar is. met 1 in je buik is 32 weken al zwaar, en jij hebt er 2 in je buik. pff. Ik hou je in de gaten hahaha..

Ik voel me op zich wel goed. heb wel een flink humeur en ben nog erg onzeker. Ik had dan ook wel niet een normale start. op de eerste echo agen ze niets en blijk ineens minder ver te zijn dan we dachten volgens de verloskundige een raadsel aangezien ik wel op 5-9 een positieve test had. Dus ben nu steeds bang dat het toch niet helemaal goed is. maar straks mag ik nog een keer kijken en dan weten we hopelijk hoever ik echt ben.

nou doe lekker rustig aan en nog heel even volhouden

groetjes Silvia

Terug
Bovenaan