@lynn30

Hey lynn ik vroeg me af hoe het met jullie gaat je bent niet meer zo actief op de mamaclub je heb natuurlijk je handen vol aan je jongens hoe gaat het met Dean en Jack ?? En met jou en je man ? Liefs ziana
 
Hallo meid(en),

Wat lief een berichtje voor mij!! Het is idd heel druk en ik heb helaas niet zoveel tijd meer voor het forum. Ik check af en toe nog even hier en bij de mamaclub van December maar ik kom soms tijd en handen tekort. :)

Met Dean en Jack gaat het hartstikke goed. Ze groeien lekker door en zijn heel tevreden kereltjes. Het is alleen een beetje zoeken naar het juiste ritme. We geven nog steeds 7 voedingen, nu à 130cc met Nutriton toegevoegd want ze spugen behoorlijk als het er niet in zit. (daar krijgen ze overigens wel enorme spuitluiers van, sorry voor de info) Ze slapen nog niet door hoor. Weet je, soms is het zo lastig want als de 1 s'nachts wakker word, dan moeten we de ander ook wakker maken anders kan je geheid na een half uur de ander weer pakken dus het is moeilijk dingen uitproberen.

Vind het soms ook best pittig hoor. Ik geef overdag 11voedingen alleen en mijn man 3. Ik heb dus erg weinig tijd voor andere dingen...... Huishouden etc...maar goed, dat is het minst bekangrijke.
Ik geniet wel intense en moet zo ontzettend om ze lachen, ze doen elke dag weer wat anders. En het klopt wat ze zeggen: onvoorwaardelijke liefde voor je kinderen hoor.

Met mij gaat het wel. Ben gelukkig wel al heel snel volledig herstelt van de bevalling. Kon ook niet anders met al dat geren en gevlieg in de eerste weken. Ik heb wel 5 dgen na de bevalling iets raars opgelopen en heb inmiddels op de spoedeisende hulp gelegen 2x en diverse keren bij de ha geweest en naar een dermatoloog etc....maar niemand weet wat het is. Alles al geprobeerd en geslikt en gesmeerd maar niets helpt. We zullen maar afwachten.....

Met mijn man alles goed. Die had maar liefst een maand verlof en is nu weer aan het werk. Gaat ook hartstikke goed. Zo mooi om te zien, als hij thuis komt. Zo trots!!

Hoop met jullie en jullie kindjes ook alles goed?
Nogmaals excuus voor mijn afwezigheid.

Liefs en een dikke knuffel Lynn.
 
Heyhey geeft toch niks van je afwezigheid logisch met een tweeling echt diep respect om een tweeling groot te brengen!! Oooohh dus daar komen die spuitluiers van! Ik gebruik ook nutriton en ik dacht al wat is zijn ontlasting dun hahaha!! Ik hoop dat je snel van je gekke "bacterie" af ben! En wat heerlijk om te horen dat je jongens het goed doen! Hele fijne dagen lieve lynn en een fantastisch nieuwjaar!
 
Terug
Bovenaan